"مراسم طرح سپاس با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان تهران،در شهرستان قدس برگزار شد"

"با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان تهران،مراسم طرح سپاس از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان قدس با حضور نهادها و سازمانها برگزار شد"
کد خبر: ۸۷۶۰۸۲۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
خبر گزاری بسیج:امروز مراسم طرح سپاس از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان قدس با حضور نادر نصیری:میر کل بنیاد شهید استان تهران و حسن مرادی:معاونت فرهنگی بنیاد و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان از جمله:امام جمعه-نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج-فرماندار -مدیر اداره گاز-رئیس اداره بهداشت ورئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قدس، در سالن اجتماعات بهشت فاطمه این شهرستان برگزار شد.

در ادامه این مراسم نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم،تصریح کرد:در هر جلسه ای که مختص به شهدا باشد،نگاه شهدا را در آن مجلس به خود داریم.
مدیر کل بنیاد شهید استان تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مبنی بر اهمیت طرح سپاس ادامه داد:ما باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری بر طرح سپاس،برنامه های  و دیدارهایی را همراه با مسئولان شهرستانهای استان تهران و مدیران ستادی انجام داده ایم،که در هیچکدام از شهرستانهای ماشاهد آن نبوده ایم.
وی ادامه داد:وقتی مقام عظمای ولایت میفرماید:طرح سپاس از خانواده های شهدا یک وظیفه مهم حکومت و و ظیفه شرعی است،این فرموده حجت را برای ما به اتمام رسانده است و در همین راستا اینجانب و همکاران ستاد بنیاد شهید در استان تهران برنامه ها - طرحها و دیدارهایی را همراه با مسئولان شهرستانهای استان تهران انجام داده ایم که اولین استارت کار ما در شهرستان ورامین بود که در یک مرحله171اکیپ را فعال کردیم.
نصیری افزود:در راستای فرموده مقام معظم رهبری ما طرح سپاس از خانواده های معظم شهدا را در شهرستانهای استان تهران با این مراحل و اقدامات ذیل به انجام رسانده ایم.
-500دیدار در قالب طرح سپاس در شهرستان ورامین(به عنوان اولین استان)
-یک مرحله شهرستان قرچک با530دیدار.
-در بهارستان400دیدار.
-در شهرستان فیروز کوه200دیدار.
شهریاد1390دیدار.
-شهر ری در یک هفته متمرکز بالغ بر2700دیدار.
-اسلام شهر 90دیدار.
-رباط کریم400دیدار.
وی افزود:در یازدهمین طرح سپاس که به شهرستان قدس رسید، به احترام یاران  امام زمان (عج)قصد داریم 313دیدار از این شهرستان را داشته باشیم.
نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید استان تهران در خاتمه سخنان خود عنوان کرد:باید همه مسئولین توجه ویژه ای رابه طرح سپاس داشته باشند،چون هم ولی امر مسلمین جهان تاکید کردند و حجت را بر ما تمام کردند،وهم وظیفه ذاتی خود میدانیم که تا قیامت و قیامت قدر رشادتهای این عزیزان را بدانیم.
*در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسئولان از خانواده ایثارگران شهرستان قدس تجلیل شد*
ارسال نظرات
آخرین اخبار