خبرهای داغ:
مسئول علمی پژوهشی سپاه ناحیه همدان خبر داد
مسئول علمی پژوهشی سپاه ناحیه همدان گفت: راه توسعه و حل مشکلات موجود در عرصه های مختلف صنعتی، تولیدی کشور فقط از تحقیق و پژوهش در راستای کشف راه حل برای آن مشکل در کشور می‌گذرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۲۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: با توجه به نیازهای روز جامعه امروزه بحث تحقیقات، پژوهش‌ها و انجام نظرسنجی‌ها برای مشخص شدن موضوعی در کشور به صورت استانی و یا ملی بیش از بیش مطرح می‌شود.

وی عنوان کرد: در این راستا نیاز به آموزش نیروی توانمند، با ایمان و متعهد برای انجام فرایندهای مورد نیاز همواره احساس می شود، و از بسیجیان به عنوان نیرو های همیشه در صحنه، با ایمان، خستگی ناپذیر، توانمند و متعهد برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی در سطح استان و کشور همواره می‌توان نام برد.

مسئول علمی پژوهشی سپاه ناحیه همدان افزود: در این راستا برای ارتقای بنیه علمی و افزایش توان علمی بسیجیان هر سال تعدادی از بسیجیان نخبه و با استعداد و داری توانایی انجام فعالیت های تحقیقاتی مورد نیاز کشور و بسیج، برای آموزش و طی کردن دوره تخصصی پرسشگری دعوت به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بسیجیان عضو در شبکه‌های تحقیقاتی و پرسشگری بسیج، دانشجو و یا دارنده تحصیلات تکمیلی می ‌باشند و به همین دلیل طی کردن کلاس های تخصصی پرسشگری با توجه به سر فصل های آموزشی این دوره می‌تواند در بالا بردن بنیه علمی بسیجیان بسیار نقش‌آفرین باشد.

تیموری ابراز داشت: در کلاس‌های پرسشگری بسیجیان با مبانی اولیه تحقیقات و انجام فعالیت‌های پژوهشی آشنا می‌شوند و این مهم باعث حضور بیش از بیش این نیروی توانمند در عرصه‌های علمی کشور خواهد شد.

وی ابراز داشت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان هر سال اقدام به برگزاری کلاس‌های تخصصی آموزش پرسشگری در سطح استان همدان می کند و این امر باعث بالا رفتن بنیه علمی بسیاری از بسیجیان استان همدان شده است.

مسئول علمی پژوهشی سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: راه توسعه و حل مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف صنعتی، تولیدی کشور فقط از تحقیق و پژوهش در راستای کشف راه حل برای آن مشکل در کشور می‌گذرد و تربیت نیرویی کارآمد با وجدان و متعهد می‌تواند بسیار در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به توسعه نقش‌آفرین باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به فعالیت‌های که در راستای حمایت‌ها از نخبگان و اندیشه‌ورزان جامعه در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان صورت می‌گیرد در آینده شاهد نتایج ارزنده این فعالیت‌ها در پیشرفت استان و افزایش انگیزه نخبگان جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات