خبرهای داغ:

2700 دانش آموز مهابادی عازم اردوهای راهیان نور می شوند

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان مهاباد گفت: امسال دو هزار و 700 دانش آموز مهابادی عازم اردوهای راهیان نور استان می شوند.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۱۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

علی وجدی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی مهاباد در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور این شهرستان افزود: امسال سهمیه شهرستان مهاباد برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور دو هزار و 700 نفر می باشد که از این تعداد  یکهزار و 260 نفر دانش آموز دختر و یکهزار و 440 نفر دانش آموز پسرمقطع متوسطه دوره دوم هستند.

وی بیان کرد: این افراد در نیمه دوم آبان ماه طی چندین کاروان به مناطق عملیاتی استان اعزام خواهندشد.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد نیز اظهار کرد: راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هر کس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار برگزاری این اردوها و شناساندن قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) باید راه وروش و منش آن حضرت را برای دانش آموزان بازگو کرد.

تامین امنیت، همراهی راویان و آمبولانس و تیم پزشکی، کنترل وضعیت فنی اتوبوسها، حضور پلیس راهور، استفاده از تصاویر شهدای شاخص دانش آموزی در طول مسیر، مستند سازی مراسم راهیان نور توسط صدا وسیما، ثبت دیده ها وشنیده های دانش آموزان، بازدید مدیران از مناطق عملیاتی قبل از اعزام دانش آموزان به منظور آشنایی بیشتر، مهمترین موضوعات قابل بحث وبررسی در این جلسه بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار