خبرهای داغ:

محدودیت‌‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ارومیه اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان‌ غربی محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در ارومیه را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۰۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

سرهنگ علی سعیدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان به منظور تسهیل آمد و شد و رفاه حال عزاداران حسینی با استفاده از تمام نیرو و امکانات خودرویی و موتورسیکلت تمهیدات ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده است.

وی بیان کرد: تمامی تلاش کارکنان پلیس راهور این است که هیچ گونه مشکل ترافیکی در شهر به وجود نیامده و مراسم‌ به نحو مطلوب برگزار شود.

سعیدی گفت: این امر بستگی به میزان همکاری مردم و هیئت‌های مذهبی و عزاداران داشته و بنابراین با توجه به تراکم ترافیکی و برگزاری مراسم‌ها در برخی نقاط شهر، به طور مقطعی محدودیت‌های ترافیکی در شهر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این باره مسیر پنجراه به سمت میدان انقلاب، کنارگذر خیابان عطایی به سمت امام(ره)، تقاطع مدنی، مطهری به سمت میدان ولایت، میدان طالقانی به سمت ولایت، میدان دفاع مقدس به سمت ولایت، میدان صمدزاده به سمت آرامگاه و تقاطع برق-استادان به سمت میدان انقلاب شامل محدودیت‌های ترافیکی می‌شود.

وی گفت: از سوی دیگر مسیر سه راهی هلال به سمت انقلاب، کوچه آگاهی و بسیج به سمت امام(ره)، ورودی‌های باغ رضوان به سمت داخل، میدان طالقانی به سمت خیابان وحدت و میدان دفاع مقدس به سمت خیابان امام(ره) در مدت صبح تا عضر عاشورا و تاسوعا نیز شامل محدودیت‌های ترافیکی می‌شود.

ارسال نظرات