خانواده شهدا مظهر صبر و شکيبايي هستند و تکريم شهدا و خانواده آنان يک ضرورت و وظيفه ديني ، ارزشي و انساني براي تمامي آحاد مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۷۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس عقيدتي سياسي ناجا ضمن اشاره به رشادتهاي شهيدان و صبر و برد باري خانودهاي شهداء گفت: امروز ما شاهد رشادتها و دلاوريهاي شهيدان هستيم و با وجود هميه توطئه ها و دسيسه ها ي دشمن، كشور ما امن ترين كشور منطقه است و اينها به بركت خون شهدا است.

حجت الاسلام ابوتراب بهرامي افزود: ضمن اشاره به رشادتهاي شهيدان و صبر و برد باري خانودهاي شهداء گفت :تكريم از خانواده شهداء بر ما واجب و يك تكليف است زيرا ما هر چه داريم از ايثار گري هاي شهداي عزيزو جانبازان داريم.

وي خانواده هاي شهدا را بزرگترين سرمايه هاي معنوي انقلاب دانست و اظهار داشت: خانواده شهدا مظهر صبر و شکيبايي هستند و تکريم شهدا و خانواده آنان يک ضرورت و وظيفه ديني ، ارزشي و انساني براي تمامي آحاد مردم و مسئولان است.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا است بيان داشت : پيام و خواسته شهدا ولايتمداري و حفظ انگيزه شهادت و حمايت از خط امام راحل و مقام معظم رهبري است .

وي بر رواج و نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بويژه در بين قشر جوان تأكيد كرد و افزود: پايبندي به راه شهدا و گام نهادن در اين مسير بايد سرلوحه تمام امورات قرار گيرد .

حجت الاسلام بهرامي پيام شهدا را پاسداشت انگيزه شهادت و حمايت از خط شهيدان دانست و گفت : نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با اهداي بهترين ياران خود به واسطه‌ي درگيري با اشرار، معاندان و مخالفان رشد و تعالي اين كشور عزيز تب شهادت را همواره گرم نگه داشته است.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا در پايان ضمن دلجويي از بازماندگان اين شهيد والامقام به بررسي مشکلات آنان پرداخت و با اهداء هديه و لوح تقدير به خانواده اين شهيد بزرگوار از آنان تجليل كرد.

حجت‌الاسلام بهرامي با اشاره به اينکه آمار بالاي طلاق و آمار کاهش ازدواج در کشور نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها با تکيه بر آموزه‌هاي اسلامي، زمينه ازدواج آسان فرزندان را فراهم کنند.

وي به شيوه هاي مختلف تربيت انسان اشاره و بيان داشت: ازجمله شيوه هاي تربيت در اسلام، قصه گويي ، مثل و تشبيه و روش هاي ديگر بيان نعمت ها است .

وي با اعلام اينكه امام حسين ( ع ) الگويي براي ما در زندگي است گفت : معرفت و عبادت امام حسين (ع ) ، آزاد منشي و زير بار ذلت نرفتن ، روحيه شهادت طلبي ، خدمتگزاري به مردم ، اهتمام به حفظ كرامت و آبروي افراد و اهتمام به بصيرت از جمله مواردي است كه مي توان از امام حسين ( ع ) الگو گرفت .

رئيس عقيدتي سياسي ناجا به همراه سردار عليرضا صالحي فرمانده انتظامي استان زنجان در ديدار با خانواده شهيد رسول حنيفه لو شهداء را ذخيره هاي معنوي و ارزشمند انقلاب اسلامي خواند و تكريم و پاسداشت اين اسوه هاي صبر راتكليف همگاني دانست.

ارسال نظرات