معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: نگاه به فرهنگ شهدا بیش از اینکه یک فرهنگ ترحیمی باشد فرهنگ تربیتی است و هرچه سطح تبلیغ در این حوزه را بیش از پیش درک کنیم در انعکاس فرهنگ شهدا موفق تر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۶۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ بایرامی در کارگاه آموزشی مبلغین خواهر راهیان نور استان گیلان که در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد:واقعه عاشورا یک رویداد یک‌روزه نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است، در این دانشگاه بالاترین درس‌های ذلت‌گریزی، ستم‌ستیزی، حمایت از دین و امامت، وفاداری، شجاعت، شکیبایی، پایبندی به آداب و اصول اسلامی و مبارزه با خودپرستی و خودکامگی با خون نگارش یافته و فضیلت‌های والای الهی و انسانی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیا اینکه دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است تصریح کرد: استخراج ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل هایی که از نزدیک این ارزش ها را ندیدند از رسالت های مهم مبلغین و راویان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه نباید در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت غفلت شود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در حوزه راهیان نور باید زیارت با معرفت ایجاد کرد.

بایرامی با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار و 8نفر از استان گیلان به راهیان نور اعزام شدند گفت: براساس پیش بینی ها امسال 48 هزار از گیلان به این زیارت با معرفت اعزام خواهند شد.

وی با اشار به اینکه اهمیت راهیان نور بر کسی پوشیده نیست گفت: در حوزه راهیان نور بدنبال نیرو سازی و کادر سازی برای انقلاب هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: نگاه به فرهنگ شهدا بیش از اینکه یک فرهنگ ترحیمی باشد فرهنگ تربیتی است و هرچه سطح تبلیغ در این حوزه را بیش از پیش درک کنیم در انعکاس فرهنگ شهدا موفق تر خواهیم بود.

بایرامی با بیان اینکه در انتقال فرهنگ شهدا باید با تاسی از سیره شهدا وارد عمل شویم افزود: مبلغین خواهر با مطالعه دقیق سیره شهدا به بیان ویژگی های مختلف شهدا بپردازند.

وی اردوی راهیان نور را یکی از محل های کشف استعدادها دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور عملیات برزگ فرهنگی است.

ارسال نظرات