مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات:

مدیران دوتابعیتی منافع ملت ایران را به تاراج می برند/مصوبه مجلس برای منع فعالیت این افراد با هدف خاموش کردن اعتراضات بود

ابراهیمی مطرح کرد؛ وجود مدیران دو تابعیتی در کشور باعث سست شدن پایه های نظام جمهوری اسلامی می شود/ وجود چنین معضلی نشان دهنده ضعف عملکرد وزارت اطلاعات کشور است.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۷۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
 به گزارش بسیج نیوز ؛مصطفی ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات با انتقاد از وجود مدیران دوتابعیتی در سطح مدیریتی بالای کشور گفت: مدیران دو تابعیتی در مناصب مدیریتی سطح بالای کشور و همچنین در دانشگاه ها و وزارت علوم نیز دیده می شود. اکثر قریب به اتفاق رؤسای دانشگاه ها و خانواده های آنان دارای تابعیت دو ملیتی هستند.

وی افزود: این افراد قانون اساسی کشور مبدأ را به رسمیت می شناسند و ملزم به رعایت قوانین و مقررات کشور مبدأ هستند. چنین افرادی در مواقع حساس که منافع شخصی خود را در خطر ببینند، منافع ملت خود را به کشور مبدأ می فروشند.

ابراهیمی در مورد طرح اخیر نمایندگان مجلس در مورد منع مدیران دوتابعیتی در مناصب حساس کشور بیان کرد: طرحی که چندی پیش توسط نمایندگان در مجلس مطرح شد فقط برای این بود که صدای اعتراض مخالفان به این موضوع را تا حدودی خاموش کند.مطالبه ما از نمایندگان مجلس این است که در برابر این موضوع سکوت نکنند و پیگیری و تصویب این طرح را جهت حفظ نظام با جدیت انجام داده و در دستور کار خویش قرار دهند.

وی در مورد عملکرد وزارت اطلاعات در مورد مدیران دو تابعیتی توضیح داد: متأسفانه عملکرد وزارت اطلاعات در مورد عدم ورود مدیران دو تابعیتی به مناصب کشوری و حساس بسیار ضعیف بوده است و باید در این مورد پاسخگوی مردم و جنبش دانشجویی مطالبه گر باشد.

ابراهیمی اشاره کرد: با توجه به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری نسبت به « پروژه نفوذ » ولی همچنان شاهد سهل انگاری و کوتاهی در مورد حضور افراد با تابعیت دوگانه در رده های بالای مدیریتی هستیم.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: مدیران دو تابعیتی هیچگاه طعم فقر را نچشیده اند و باعث سست شدن پایه های نظام جمهوری اسلامی می شوند. وجود چنین افرادی یعنی نادیده گرفتن منافع ملی و باعث ایجاد شکاف و اختلاف طبقاتی میان مردم می شود.
وی افزود: وجود مدیران دوتابعیتی در سطح دانشگاه های کشور مسائلی مانند بها ندادن به طرح های داخلی ، تشویق و ترغیب دانشجویان به مهاجرت و تحصیل در خارج کشور و ناامید کردن دانشجویان به توان و ظرفیت های داخلی کشور را در پی دارد که نتیجه مهم آن رکود علمی کشور در طی چند سال گذشته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در پایان خاطر نشان کرد: با وجود سیستم بسته دولتی که جایی برای ورود و حضور نیروها و مدیران ارزشی و انقلابی در مناصب مدیریتی مهم کشور ندارد، متأسفانه شاهد حضور مدیران دو تابعیتی در رده های بالا و حساس کشور خواهیم بود که نتیجه آن ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و طبق فرموده رهبری پیش بردن « پروژه نفوذ » در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار