خبرهای داغ:
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای روزهای تاسوعا و عاشورا به کارکنان خدماتی شهرداری آماده باش داده شده و از 2 هزار و 300 نفری که در خدمات شهری فعال هستند، هزار نفر به صورت فعال خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۶۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،احمدرضا مصور اظهار کرد: در مناطق 15 گانه شهر اصفهان در دهه اول محرم تا این لحظه 400 ایستگاه صلواتی، 181 خیمه و 300 داربست مجوز داده شده که رشد 10 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان این که صدور مجوز برای ایستگاه‌ها و خیمه‌ها از طریق سازمان تبلیغات و شهرداری انجام می‌گیرد، افزود: تلاش شده ایستگاه‌ها و خیمه در محل‌هایی برپا بشوند که کمترین مشکلات ترافیکی و حمل و نقلی برای شهروندان داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: با رعایتی که شهروندان انجام می‌دهند، نظافت شهر به مراتب بهتر از سال‌های قبل است و در نقاطی هم که نیاز باشد همکاران ما در شهرداری به تمیزی شهر کمک می‌کنند.

مصور با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در معاونت خدمات شهری به مناسبت ایام محرم، تصریح کرد: با هدف رعایت نکات ایمنی از ایستگاه‌های صلواتی توسط آتش‌نشانی بازدید به عمل آمد، همچنین تمامی ایستگاه‌ها اقلام نظافتی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: تقریباً به ازای هر ایستگاه یک مأمور شهرداری در نظر گرفته شده که موارد نظافتی را رعایت کند البته با همت شهروندان مشکلات پیرامونی خیلی کمتر از قبل بوده و کار کارکنان شهرداری کمتر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان این که تنها روز تعطیلی رسمی شهرداری، روز عاشوراست عنوان کرد: برای روزهای تاسوعا و عاشورا به کارکنان خدماتی شهرداری آماده باش داده شده و از 2 هزار و 300 نفری که در خدمات شهری فعال هستند، هزار نفر به صورت فعال خدمات‌رسانی می‌کنند.

مصور با اشاره به مسائل فرهنگ‌سازی و آموزشی در نظر گرفته شده در زمینه نظافت شهری، گفت: به ایستگاه‌هایی که مجوز داده شده آموزش مختصری نیز داده‌ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر موارد ناایمنی گزارش نشده که جای تقدیر از هیئات‌ عزاداری، شهروندان و کارکنان شهرداری دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها