دکتر نصیری زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه استان:
دکتر نصیری زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه استان: در اجرای طرح ملّی سرشماری نفوس و مسکن تاکنون شهرستان ابرکوه مقام اوّل را دارد.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۶۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

در همایش استانی ائمه جمعه استان که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و دیگر امامان جمعه استان در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تشکیل شد آقای دکتر نصیری زاده از ائمه جمعه استان خواست در انجام دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن همیاری نموده و ارشادات لازمه را داشته باشند.

وی گفت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن هیچگونه ارتباط با در آمد و خانوار و مسائل اقتصادی و یارانه ای ندارد و صرفاً جهت تعیین وضعیت مسکن وتعداد جمعیت خانوار است .

رئیس سازمان برنامه وبودجه ضمن قدردانی از اقدام بوقت مردم ابرکوه در طرح سرشماری اینترنتی گفت : شهرستان ابرکوه در سطح استان مقام اوّل را دارد .

در این نشست امام جمعه ابرکوه از مردم شهرستان ابرکوه تقدیر کرد و گفت :مردم مؤمن – انقلابی حاضر در صحنه شهرستان ابرکوه به خوبی نشان داده اند که در تمام صحنه ها و عرصه های مرتبط با مصالح نظام اسلامی در میدان هستند و آنچه را که منویات و فرامین مقام معظم رهبری است مشتاقانه و تعبدانه انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در جمع ائمه استان همچنین با اشاره به عزاداری منحصر به فرد هیئات ابرکوه ضمن دعوت از آیت اللله ناصری و دیگر امامان جمعه برای حضور در مراسم پرشکوه هشتم محرم عزاداری پرابهّت ابرکوه را جلوة عینی دلدادگی مردم ولایتمدار شهرستان به ساحت مقدس خامس آل عبا دانست و از هیئات عزاداری ابرکوه تشکر کرد.

ارسال نظرات