خبرهای داغ:
امام جمعه کلاته رودبار:

سوگواره بصیرت عاشورایی اهداف دشمن را در تحقق اسلام وهابی خنثی می‌کند

امام جمعه کلاته رودبار گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی و تمرکز روی برنامه‌های این‌چنینی، اهداف دشمن را در تحقق اسلام وهابی خنثی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۴۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل بناییان سفید با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: هجمه وهابیت به سمت عزاداری‌های امام حسین (ع) روزبه‌روز بیشتر می‌شود و وهابیت دشمنی دیرینه با اسلام داشته و عاشورا در رأس دشمنی‌های آن‌ها قرار دارد؛ سوگواره بصیرت عاشورایی می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی کند.

وی تصریح کرد: وهابیان از اندیشه‌های ابن تیمیه، بنیان‌گذار وهابیت با برخورداری از اندیشه کفر و ضد اسلامی تغذیه می‌شوند؛ وهابیت در فهرست حکام ضاله و یزیدیان زمان قرار دارد که کشتار بی‌رحمانه‌ای در جهان اسلام راه انداخته‌اند.

بناییان سفید با تأکید بر اینکه خطی که از عاشورا تاکنون در جهان اسلام کشیده شده، صراط مستقیم است، اضافه کرد: تهاجم دشمن را در این خط در طول تاریخ بارها شاهد بودیم و از هر ابزاری هم استفاده کرده‌اند.

امام جمعه کلاته رودبار با اشاره به اینکه با ترفندهای مختلف خواستند انحراف و شکافی در واقعه عاشورا ایجاد کنند، تصریح کرد: وهابیت در این راه پول خرج می‌کند و تغذیه فکری هم دارد.

بناییان سفید با بیان اینکه بحث قمه‌زنی فضای جهان تشیع را احاطه کرده است، اضافه کرد: مستقیماً این جریان از خود عربستان با حمایت انگلیسی‌ها و سایر دشمنان تشیع در حال شکل‌گیری است و سوگواره‌های بصیرت عاشورایی می‌تواند جلوی این خرافه‌ها را بگیرد.

امام جمعه کلاته رودبار تأکید کرد: قمه را می‌خرند و به‌صورت رایگان در میان هیأت مذهبی پخش و توزیع می‌کنند و انحرافی بزرگ است که امروز در عراق به‌ویژه در کربلا روزبه‌روز شاهد وسعت این حرکت هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها