خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور استان قم از برقراری طرح ترافیک در سطح شهر قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۳۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
اعمال طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر قم همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد پوربافرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، از برقراری طرح ترافیک در سطح شهر قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار داشت: از ساعت 13 امروز دوشنبه 19 مهرماه مسیر بلوار بهار به سمت حرم مطهر محدودیت کامل ترافیک اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه از ساعت 19 نیز از سه راه بازار به سمت خیابان ارم طرح ترافیک اعمال می‌شود افزود: همچنین از ساعت 12 امشب تاساعت 12 شب عاشورای حسینی با موانع فیزیکی محدودیت ترافیکی در برخی دیگر از نقاط شهر اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در این ایام محدودیت کامل ترافیکی در تقاطع عمار یاسر- آذر به سمت سه راه بازار، خیابان 19 دی به سمت چهار راه بازار، میدان مطهری به چهارراه بازار و از چهارراه شهدا به حرم مطهر برقرار است.

پوربافرانی با اشاره به اینکه برخی نقاط در سطح شهر محدودیت ترافیکی مقطعی اجرا می‌شود عنوان کرد: از بلوار امام موسی صدر- پل شهید رجایی به میدان مطهری، خیابان اراک از دور برگردان پل حجتیه به سمت سه راه خورشید و از میدان سعیدی به سمت میدان مطهری این محدودیت مقطعی برقرار است.

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه با وجود تعطیلی چند روزه پیش بینی ترافیک سنگینی در ورودی‌های شهر و اطراف حرم مطهر داریم تصریح کرد: در این راستا محوطه داخل رودخانه، پارکینگ شرقی و پارکینگ طبقاتی نیز برای رفع مشکلات ترافیکی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، با توجه به تعطیلی چند روزه و زیارتی بودن شهر قم پیش‌بینی می‌شود مسافران و زائران زیادی قم را مقصد خود قرار دهند از همین‌رو اگر لازم به ادامه طرح ترافیکی بود این محدودیت‌ها ادامه پیدا می‌کند، در غیر این صورت سطح آن کاهش می‌یابد.

پوربافرانی با اشاره به اینکه طرح محدودیت ترافیک براساس وضعیت موجود کاهش یا افزایش پیدا می‌کند ادامه داد: لازم است شهروندان با ماموران پلیس در این ایام همکاری لازم داشته باشد و تا حد امکان از  خودروهای شخصی استفده نکنند تا از ظرفیت پارکینگ‌ها برای مسافران استفاده شود.
ارسال نظرات