مسئول اردویی راهیان نور بسیج استان البرز در گفت‎وگو با «بسیج»:

تفکر بسیج مردمی باعث پیروزی عراق و سوریه خواهد شد

فلاح مرادگفت: خیزش های ملت های مسلمان به تبعیت از انقلاب و تفکر بسیج به وقوع پیوسته و امروزه کشورهایی همچون عراق و سوریه پیروزی های اخیر خود در مقابله با داعش را در گرو تفکر و مقاومت مردمی می دانند.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۷۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
احمد فلاح مراد مسئول سازمان اردویی بسیج استان البرز در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: خیزش های ملت های مسلمان به تبعیت از انقلاب و شهدای ما و تفکر بسیج به وقوع پیوسته و امروزه کشورهایی همچون عراق و سوریه پیروزی های اخیر خود در مقابله با داعش را در گرو تفکر و مقاومت مردمی می دانند.
 
وی ادامه داد: امروز وظیفه ملت ایران تبعیت از رهبری و ادامه راه شهدا است تا جایی که ملت ایران با بصیرت همیشگی خود در حفظ ارزش ها و انقلاب بکوشند و همچون شهدا با دین مداری و ولایت مداری به تکلیف شرعی خود در جاودانه ساختن نظام مقدس اسلامی عمل کنند.

فلاح مراد تاکید کدرد: باید شرایط روز را بشناسیم و بدانیم جایگاه ما در دنیای کنونی کجاست و در گذشته اوضاع ما چگونه بوده است و ملت ایران چه رنج هایی متحمل شده و با توجه به این موارد تشخیص دهیم که چه انجام دهیم و به چه سمتی حرکت کنیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان البرز با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه بیان داشت: خیزش های ملت های مسلمان به تبعیت از انقلاب و شهدای ما و تفکر بسیج به وقوع پیوسته و شعار آنها نیز همچون ملت ایران اسلام خواهی، ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی، آزادی خواهی و به دست آوردن عزت و شرافت است و امروزه کشورهایی همچون عراق و سوریه پیروزی های اخیر خود را در گرو تفکر و مقاومت مردمی می دانند.

فلاح مراد ادامه داد: این خیزش ها برگرفته از الهامات امام راحل است و علی رغم میل دشمن انقلاب اسلامی ایران نه تنها در دنیای اسلام بلکه به جهان کفر صادر شد و نفوذ خود را برجای گذاشت.
ارسال نظرات