بوشهر، حجت الاسلام شاد گفت: ترویج شبهات در فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که دشمنان انقلاب اسلامی بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند
کد خبر: ۸۷۶۰۵۷۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیجاز شهرستان دشتی، حجت الاسلام شاد گفت: پویاییِ شیعه و ترویج آن در جهان متاثر از فرهنگ حسینی است، جوانان کشورهای اسلامی با الگوبرداری از حماسه عاشورا در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

وی با تاکید بر اهمیت برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین ( علیه السلام)وی گفت: حضور در این مراسم یکی از راه های موثر خودسازی معنوی و تقویت روحیه ایثار و شهادت در انسان است.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه در مراسم عزاداری امام حسین (ع) بسیار مهم است، تاکید کرد: هدف دشمنان انقلاب اسلامی دور کردن جوانان از اهل بیت (علیهم السلام) است تا زمانی که روحیه شهادت در جامعه زنده است امنیت کشور خدشه دار شدنی نیست.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد: تبلیغات علیه نظام اسلامی و ترویج شبهات در فضای مجازی موضوعاتی هستند که دشمنان انقلاب اسلامی بر روی آن ها سرمایه گذاری کرده اند.

حجت الاسلام شاد خطاب به جوانان و محبان اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: محبت امام حسین (علیه السلام) حرارتی در دل اهل ایمان ایجاد می کند که خاموش شدنی نیست، سعادت انسان نیز در گرو این محبت و پیروی از اهل بیت (علیهم السلام) است.

ارسال نظرات