معاونت حفاظت حسینیه اعظم زنجان:

هدف برنامه های انتظامی حسینیه اعظم زنجان افزایش رضایتمندی مردم است

هدف از این برنامه‌ریزی انتظامی حسینیه اعظم زنجان، فراهم کردن زمینه حضور مردم با خاطری آسوده در این مراسم‌ است.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۶۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حفاظت حسینیه اعظم زنجان خروجی مد نظر مسئولان را در برنامه‌ریزی انتظامی مراسم و دسته حسینیه اعظم زنجان رضایت مردم اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ریزی برای نظم بخشی به دسته روز هشتم محرم هم انجام شده است.

عقیل مهدیون با تاکید بر برگزاری جلسه هماهنگی با فرماندهان انتظامی و امنیتی استان زنجان افزود: همه عوامل انتظامی مسئول در این رابطه هماهنگ شده‌اند.

وی با بیان اینکه نظم بخشی مراسم‌ داخل مسجد بر عهده خادمان افتخاری است، اظهار داشت: این نظم توسط ۵۰۰ خادم افتخاری در قالب ۱۶ گروه ۲۵ نفری تامین می‌شود.

معاون حفاظت حسینیه اعظم زنجان با اشاره به مشخص بودن وظایف خادمان افتخاری در روز حرکت دسته عزاداری تصریح کرد: این خادمان بر اساس یک برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده در خط سیر دسته عزاداری مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دسته حسینیه اعظم زنجان از قالب شهر و استان خارج شده و بین‌المللی شده است، ادامه داد: کثرت جمعیت و روی آنتن بودن مراسم ضرورت برنامه‌ریزی برای نظم بخشی آن را افزایش داده است.

معاونت حفاظت حسینیه اعظم زنجان به همراهی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت مراسم اشاره و تاکید کرد: سیستم مانیتورینگ موجود در حسینیه هم به رصد امور حفاظتی کمک می‌کند.

وی با توصیه عزاداران حسینی برای همکاری با انتظامات دسته حسینیه اعظم در روز هشتم ابراز امیدواری کرد: این همکاری به صورت همه جانبه انجام شود.

معاونت حفاظت حسینیه اعظم زنجان در پایان از شهروندان خواست در روز هشتم محرم از توقف خودروهای خود در مسیر حرکت دسته عزاداری پرهیز کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار