در نشست روشنگری دفاع مقدس؛

در روز عاشورا باید تهدید به یک فرصت برای بیان فرهنگ عاشورا تبدیل شود

بوشهر- رزمنده دفاع مقدس گفت: اگر مردم به تماشای فوتبال بروند داعش هورا خواهد زد و می‌گوید مذاکرات نتیجه داد، اما باید سعی شود از این تهدید فرصتی برای صادرات فرهنگ عاشورا و اسلام استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۱۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج: عبدالفتاح اهوازیان راوی دفاع مقدس با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه، گفت: بین رزمندگان و ردم حبابی به دلیل عدم بصیرت کافی ایجادشده است که باید رو روشنگری این حباب‌ها شکسته شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عدم بصیرت کافی که در جامعه ایجادشده است مردم مقصر آن نیستند، مقصر اصلی افرادی هستند که وظیفه روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه را به عهده‌دارند.

این راوی افزود: برخی افراد به دلیل اینکه نیروهای انقلابی را مورد هجمه مردم قرار دهند رزمندگان را موردنقد قرار می‌دهند و می‌خواهند افکار پلید دشمن را به مردم ترغیب کنند.

وی ادامه داد: درجایی می‌گویند شما دغدغه دارید اما بوی باروت به مشامتان نخورده است و یا درجایی می‌گویند شما مدافع حرم نیستید بلکه مدافع اسد هستید.

اهوازیان عنوان کرد: زمانی که سوسنگرد تصرف شد و ارتش و سپاه قوی نداشتیم جوانان کلاس‌های درس را رها کردند و به جبهه آمدند، درحالی‌که آقازاده‌ها در کشورهای خارجی در حال تحصیل و عیش و نوش بودند.

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: امروز چه بخواهیم چه نخواهیم دنیا را دچار بیداری اسلامی کرده‌ایم و بسیاری از ملت‌ها به جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خامنه‌ای به ما تکیه کرده‌اند و جهان ایران را به‌عنوان ابرقدرت جنگ نرم به رسمیت می‌شناسد.

این راوی تصریح کرد: مردم ولایتمدار جان خود که بهترین و شیرین‌ترین است را در کف دست گرفته‌اند و درراه دفاع از حریم هدیه می‌کنند، اگر یک اعلام سراسری جهت اعزام نیرو به سوریه داشته باشیم قطعاً شاهد ثبت‌نام میلیونی برای دفاع از حرم خواهیم بود.

برگزاری فوتبال در روز عاشورا باید به یک فرصت برای بیان فرهنگ عاشورا تبدیل شود

وی ابراز کرد: دشمن در تلاش است اقدامات فرهنگی که توسط مدافعان حرم ایجادشده است را از بین ببرد و الگو را تبدیل به عبرت و عبرت را به الگو تبدیل کند، می‌خواهند نسل دلیری را در فرزندان ما بکشند اما نمی‌دانند که فرزندان ما نسل افرادی هستند که در دفاع مقدس و دفاع از حرم گام‌های بلند برداشتند.

اهوازیان اذعان کرد: در برخی از دانشگاه‌ها نمازخانه‌ها فقط به‌اندازه یک سجاده است، دشمن می‌خواهد نماز جماعت را تعطیل و بعدازآن نمازهای فردی نیز تعطیل کنند که بعدازآن هر غلطی که می‌خواهند در جامعه انجام دهند.

وی تأکید کرد: در برخی از شهرها قبور شهدا را به‌صورت کاملاً مشخص مانند شهدای دیگر نمی‌گذارند و قبور شهدا را دوطبقه می‌کنند و می‌فروشند.

این رزمنده بابیان اینکه امید مملکت به رزمندگان است، خاطرنشان کرد: دشمن برای همه‌چیز برنامه طراحی کرده است، بازی فوتبال را در شب عاشورا برگزار می‌کند و آزمون استخدامی را در روز اربعین می‌گذارد تا مساجد خالی شود، اما هنوز برخی افراد می‌گویند اتفاقی نیفتاده است.

این راوی گفت: ظهر عاشورا یک پیچ تاریخی است، مردم باید در این روز بصیرت لازم داشته باشند و تلاش کنند عبرت به عبرت تبدیل شود و الگو را به الگو تبدیل کنند.

وی افزود: اگر مردم به تماشای فوتبال بروند داعش هورا خواهد زد و می‌گوید مذاکرات نتیجه داد، اما باید سعی شود از این تهدید فرصتی برای صادرات فرهنگ عاشورا و اسلام استفاده کنیم./انتهای پیام


ارسال نظرات