خبرهای داغ:

اوضاع وخیم فرهنگی صدای مردم قم را درآورد

این مسئله که بعد از انتشار فیش های نجومی، مردم از دولتمردان می خواهند که با نجومی بگیران از پول بیت المال برخورد کند اما به فاصله کمی غوغای اجرای کنسرت در مشهد و قم مطرح می شود به این معنی است که دولت بنای برخورد با فیش های نجومی را در حاشیه برگزاری کنسرت های حرمت شکنانه می داند.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۹۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
اوضاع وخیم فرهنگی صدای مردم قم را درآورد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیش از اغاز ماه محرم برگزاری کنسرت و حواشی غیر فرهنگی آن در قم باعث ناراحتی مردم و علما شد اما در نهایت پاسخی که مسئولین فرهنگی از جمله وزیر ارشاد داد این بود که انچه در قم اجرا شد کنسرت نبوده است.

این پاسخ مسئولین فرهنگی کشور ناراحتی مردم از جمله علما را بیشتر کرد تا جایی که حفظ حرمت شهر مقدس قم در مجالس عزاداری امام حسین(ع) نیز مطرح شده و خطیبان و مردم نیز خواستار برخور با هنجار شکنانی شدند  که حرمت شهر مقدس قم را حفظ نمی کنند.


به همین منظور برای رسمی شدن درخواست مردم از مسئولین بعد از نماز جمعه شش طومار با محتوای استمداد از مراجع و علما در پی هتک حرمت ها، و اوضاع وخیم فرهنگی کشور توسط نمازگزاران امضا شد.

مردم با ایمان و ولایت مدار کشور از جمله شهر مقدس قم در برابر همه مشکلات اقتصادی که دولتمردان آن را به تحریم ها گره زده اند و هنوز هم حل نشده باقی مانده است صبوری به خرج داده اند اما مسئله فرهنگی و ولنگاری هایی که به نام آزادی  و در سایه سکوت دولتمردان انجام می شود را نمی توانند تحمل کنند.

اینکه با نام آزادی و با نگاه لیبرالی عده ای به هر قیمت برنامه ریزی انتخاباتی انجام می دهند و فرهنگ را قربانی سیاست می کنند از نگاه تیزبین مردم و مراجع دور نیست.

این مسئله که بعد از انتشار فیش های نجومی، مردم از دولتمردان می خواهند که با نجومی بگیران  از پول بیت المال برخورد کند اما به فاصله کمی غوغای اجرای کنسرت در مشهد و قم مطرح می شود به این معنی است که دولت بنای برخورد با فیش های نجومی را در حاشیه برگزاری کنسرت های حرمت شکنانه می داند.

پیش از این نیز علما و مراجع در برابر ولنگاری های فرهنگی به دولتمران هشدار داده و از انها خواسته بودند که به مسئله فرهنگ و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند اما گویا دولتمردان دغدغه های مهمتری از جمله برقراری رابطه با آمریکا دارند.

امضای طومار و استمداد از مراجع و علما توسط مردم در خصوص اوضاع وخیم فرهنگی نمره منفی در کارنامه دولت یازدهم خواهد بود که اگر فکری به حال آن نکند و مشغول حاشیه های بی اساسی شود که به ولنگاری های فرهنگی دامن بزند به این زودی ها از ذهن مردم پاک نخواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار