خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

باید مراقب باشیم که در دنیا رنگ و بوی حسینی داشته باشیم

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در قیامت انسان‌ها را با امامشان می‌شناسند، گفت: باید مراقب باشیم که در دنیا رنگ و بوی حسینی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۸۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه انسان به طرف خداحرکت می‌کند، اظهار داشت: قرآن کریم در این مسیر حرکت انسان که دنیا نام دارد با امتحان‌های گوناگون انسان را می‌آزماید.

وی افزود: عالم برزخ نسبت به عالم دنیا کامل‌تر است مانند طفلی که در رحم مادر است و فکر می‌کند که تمام عالم همان فضای داخل رحم است و نسبت عالم ما به عالم برزخ مانند رحم مادر به عالم دنیا است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما اکنون نیز در عالم برزخ هستیم، گفت: اماحجاب‌ها نمیگذارند آن راببینیم، نکته‌ای که وجود دارد این است که طفل در رحم مادر قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری ندارد اما انسان باید در دنیا تصمیم بگیرد و امام ومسیر خود را مشخص کند.

وی تصریح کرد: در قیامت انسان‌ها را با امامشان می‌شناسند، بنابراین باید مراقب باشیم که در دنیا بوی کدام امام را می‌گیریم امام حق یا امام باطل،آیا بوی امام زمان خود را می‌دهیم،آیا رنگ و بوی حسینی داریم؟

شعبانی ابراز داشت: حضرت رسول(ص) فرمودند هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهیلت مرده است و چشم شفاعت از من نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات