خطیب نماز جمعه شهرستان قروه گفت: باید با گسترش و ترویج فرهنگ اقامه نماز از بروز ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۹۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام حسن باباییان در همایش بزرگ پرچمداران بصیرت عاشورایی که با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی در مجتمع نور شهرستان قروه برگزار شد با بیان نقش هیئات مذهبی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: هیئات مذهبی باید در برخورد و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نقش تاثیرگذار و اساسی داشته باشند.

وی افزود: امروزه در جامعه با آسیب‌هایی چون طلاق، خودکشی، اعتیاد و بدحجابی روبرو هستیم که هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد باید با ترویج و نشر معارف دین در برابر اینگونه معضلات برنامه‌ریزی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه نماز را تنها راهکار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: گسترش فرهنگ اقامه نماز تنها راهکار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ نماز در برابر برنامه‌ریزی‌های دشمنان ایستاد و از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

باباییان حضور در مساجد را موثر در از بین بردن آسیب‌های اجتماعی برشمرد و افزود: باید مردم با حضور در مساجد و با پررنگ‌تر کردن نقش نماز در جامعه درصدد از بین بردن آسیب‌های اجتماعی باشند.

وی ادامه داد: در این میان رسالتی که مسوولین و اعضای هیئت‌امنای مساجد و هیئات مذهبی بر عهده دارند رسالتی خطیر و مهم است.

امام جمعه قروه گفت: امروز دشمن به دنبال القای تفکرات تفرقه‌افکنانه در جامعه است و درصدد است تا با از بین بردن حجاب معنای جدیدی به بدحجابی ببخشد.

باباییان گفت: مردم باید آگاهانه در برابر حربه‌های دشمنان بایستند و در این میان به گسترش و ترویج فرهنگ اقامه نماز بپردازند.

ارسال نظرات