خبرهای داغ:
ارایه‌ خدمات درمانی به جامعه ایثارگران در بیمارستان بوعلی سینای قزوین تسهیل می‌یابد.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۹۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه‌ای بین مسعود بخارایی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، امیرمحمد کاظمی‌فر، مدیر بیمارستان بوعلی قزوین و مسئولین بیمه ایران به منظور تسهیل در ارایه‌ی خدمات درمانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
در این جلسه، بخارایی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خدمات درمانی مختلفی را به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه می‌دهد، گفت: باید تلاش کرد تا دادن این خدمات به خانواده‌ها در بیمارستان‌ها تسهیل یابد.
وی اظهار کرد: باید جامعه ایثارگران در دریافت خدمات درمانی بیمارستان، هزینه بپردازند سپس به بیمه ایران برای دریافت مبلغ خود مراجعه کنند، این روند ارایه خدمات، موجب نارضایتی آنها شده است.
این مسئول افزود: اگر بیمه ایران در ارایه‌ی خدمات درمانی سریع به جامعه ایثارگران به صورت مستقیم با بیمارستان‌های دولتی از جمله بوعلی قرارداد منعقد کند، روند پرداخت هزینه‌های درمانی به بیمارستان تغییر می‌یابد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: تحقق این مهم منجر می‌شود تا جامعه ایثارگران در دریافت خدمات درمانی بیمارستان، مبلغی را پرداخت نکنند و همین رضایتمندی آنها را افزایش می‌دهد.
در ادامه این جلسه، امیرمحمد کاظمی‌فر، مدیر بیمارستان بوعلی قزوین با بیان اینکه ما مدیون رشادت و ایثارگری‌ شهدا و جانبازان هستیم، گفت: تسهیل در ارایه‌ی خدمات درمانی به خانواده‌های ایثارگر از مهمترین وظایف ما در جبران جانفشانی‌های آنهاست.
در ادامه جلسه، مسئولین حاضر نظرات و دیدگاه‌های خود را در ارایه خدمات آسان و سریع به جامعه ایثارگران مطرح کردند.
در جلسه فوق، بیمارستان بوعلی قزوین به منظور تسهیل در ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر موظف شد، پس از عقد قرارداد با بیمه ایران، همه‌ی خدمات سرپایی و بستری به جامعه ایثارگران را رایگان ارایه بدهد.
همچنین در این جلسه مقرر شد، مسوولین مربوطه در بیمارستان بوعلی قزوین با بستری شدن ایثارگران، بلافاصله با ارسال پیامک به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اطلاع بدهند.
با این اطلاع‌رسانی، مسئولین مربوطه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در اسرع وقت به منظور سرکشی از جامعه ایثارگران به بیمارستان مراجعه می‌کنند و از آنها عیادت خواهند کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها