نماینده مردم قائنات و زیرکوه گفت: کاش آقای ظریف آن داد و فریادی که بر سر نمایندگان در مجلس کشید و به مجلس توهین کرد، با همان شدت و حدت بر سر آل سعود می‌کشید و یک مقداری موضع شدید نشان می‎داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۷۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس در گفت ‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به بمباران اخیر مردم یمن توسط آل سعود بیان داشت: این جنایت اخیر آل سعود خیلی فجیع بود و دامنه آن وسیع بود؛ آل سعود نه تنها دراین جنایت بلکه در تمامی جنایاتی که از همان ابتدا در یمن اتفاق افتاده مشارکت مستقیم دارد هم به لحاظ حملات مستقیم و محاصره‌هایی که انجام داده  و هم به علت  اقدامات دیپلماسی که صورت داده است.

فلاحتی با اشاره به سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت آل سعود عنوان کرد: دلیل این سکوت نیز به خاطر کمک‌های آل سعود به برخی مجامع بین المللی از جمله شورای امنیت و سازمان ملل  است که بدین طرق آنها را به سکوت کشانده است.

وی تصریح کرد: متحد واقعی آل سعود امریکاست که بیشترین حجم تسلیحات را به این رژیم می‌فروشد و در این فاجعه رخ داده مانند خیلی از فجایع دیگر که در جهان اتفاق می‌افتد متهم ردیف اول است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در خصوص سکوت دولت و دستگاه دیپلماسی در قبال این موضوع اظهار داشت: به نظر می‌رسد دولت محترم معمولا در این خصوص و موارد مشابه دیرتر عمل می‌کند و موضع گیری او دیر و نوشدارو بعد از مرگ سهراب است!

عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه تاکید کرد: دولت در خیلی از امورات دیرتر از ملت انقلابی عمل می‌کند و این موضوع نیز یکی از آن موارد است، حداقل انتظاری که مردم قهرمان ایران از دولت و دستگاه دیپلماسی خود دارند این است که در قبال این فاجعه سریع‌تر موضع نشان دهند.

فلاحتی در خاتمه عنوان کرد: کاش آقای ظریف آن داد و فریادی که بر سر نمایندگان در مجلس کشید و به مجلس توهین کرد، با همان شدت و حدت بر سر آل سعود می‌کشید و یک مقداری موضع شدید نشان می‎داد و لازم بود در این خصوص موضع گیری جدی از جانب دولت و دستگاه دیپلماسی صورت گیرد.
ارسال نظرات