خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمين دهقانی در دیدار با آزاده سرافراز گفت: عظمت و عزت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدای عزیز و ایثارگران است و همه ما در قبال خون مطهر شهدا مدیون هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۱۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

رزمندگان جهاد در راه خدا را مشتاقانه  پذیرا شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امام جمعه بخش جعفریه گفت: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیتجوانان خود در همه دوران قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمين دهقانی اظهارکرد: شهیدان و رزمندگان، جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی ودرک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

در ابتدای این دیدار، کریم مرادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: آزادگان الگوی کاملی از ایثار و شهادت و از خود گذشتگی هستند و پیامی عظیم برای ملت ایران و ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه دارند.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در این راستا دارند و ترویج این مهم باید در راس فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

مرادی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی جامعه به ویژه نسل جوان است و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند روحیه جهادگونه است تا بتوان این فرهنگ را که عامل اقتدار و عظمت کشور است در بین آحاد جامعه نهادینه کرد.

در این دیدار آزاده سرافراز محمد صالح به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها