خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع):

جام شهدای مدافع حرم برگزار شد

مسابقات ورزشی در رشته ژیمناستیک، جام گرامیداشت شهدای مدافع حرم درسالن ورزشی آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۱۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

جام شهدای مدافع حرم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) در آیین افتتاح این مسابقات که خانواده های شرکت کنندگان نیز حضور داشتند، گفت:خانواده نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارد.

وی با اشاره به هجمه های فراوان دشمنان برای ضربه زدن به نسل نوجوان و جوان افزود: توجه به نیازهای فرزندان در دوران مختلف رشد، مهم و حیاتی است که در آن نیز مسئله تربیت در اولویت اول قرار می گیرد.

کریمی اظهارکرد: ورزش موجب رشد و تخلیه صحیح انرژی نوجوانان و جوانان است که این امر بایستی به درستی انجام شود.

وی با اشاره به رشادت و از خود گذشتگی شهیدان مدافع حرم منطقه نیروگاه قم(شهیدان مهدی علیدوست و سعید سامانلو) تاکید کرد: خانواده شهدا و شیوه تربیت صحیح فرزندان و تحویل آنان به جامعه، مهمترین الگوی برای خانواده ها ست که حتما باید مدنظر باشد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) خانواده، جامعه، مدرسه را مهترین محیط ها برای رشد تربیتی فرزندان دانست و تصریح کرد: امروز باید به توقف گاهای فرزندانمان در جامعه توجه عمیق و نظارت جدی داشته باشیم.

کریمی بیان کرد: امروز به حمدالله بسیج یکی از مراکزی است که می تواند در تربیت فرزندان و آماده سازی آنان برای ورود به جامعه برای خانواده های همیاری مطمئن باشد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا همیشه باید در فضای جامعه حاکم باشد تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، به لطف خداوند و تدابیر حکیمانه امام خامنه ی(مدظله العالی) و رشادت شهیدان مدافع حریم اهل بیت، توانسته دشمنان خود را کیلومترها دورتر از مرز جغرافیایی خود، زمین گیر کند.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) اظهار کرد: باشگاه امام زاده سید معصوم(ع) با مدیریت و مربیگری برادر فرج الهی که خود از قهرمانان نامی کشوری و استانی هستند توانسته به رتبه های و مقامات مهمی نائل شود که برای پیشرفت و همراهی فرزندانتان موثر خواهد بود.

اجرای حرکات زمینی توسط ورزشکاران بسیجی که با حضور خانواده های آنان همراه بود از برنامه های جانبی این مسابقات بود.

خاطر نشان می شود در پایان مسابقات از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و مدال های رنگارنگ همراه با جوائز تجلیل شد.

ارسال نظرات