فرماندار چالدران بر تجهیز جوانان به سلاح علم و تقوا برای مقابله با هجمه فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۰۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کریم حسین‌زاده در دیدار با فرمانده انتظامی و کارکنان انتظامی شهرستان چالدران، اظهار داشت: امنیت داخلی امروز مرهون تلاش کارکنان نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های متمادی، پلیس با اقدامات فرهنگی توانسته است در میان مردم جایگاه خوب و قابل قبولی را به دست آورد، تصریح کرد: اعتماد مردم به پلیس سبب شده تا امروز پلیس بیش از پیش به وظایف خود جامه عمل بپوشاند.

فرماندار چالدران با اشاره به مرزی بودن چالدران، خاطرنشان کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان چالدران افراد سودجو از این فرصت سوءاستفاده کرده و اقدام به قاچاق می‌کنند که با تلاش ماموران نیروی انتظامی جلوی بسیاری از این موارد گرفته می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس، اعلام کرد: امروز پلیس در حوزه پیشگیری نیز موفق‌تر عمل کرده و در زمینه اجرای موضوع پیشگیری را مقدم بر مبارزه می‌داند که این امر نیز سبب شده تا میزان جرایم روز به روز کاهش یابد.

حسین‌زاده در ادامه بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: امروزه بر تمام مردم ایران اسلامی واجب است تا از مقام معظم رهبری تبعیت کرده و فرامین مقام معظم رهبری را در تمام امورات زندگی خود مورد استفاده قرار دهند.

فرماندار چالدران با اشاره به توطئه دشمنان نظام برای ایجاد تفرقه، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش برای ایجاد تفرقه در بین مردم ایران اسلامی است، ولی مردم با همراهی مسؤولان و به کمک نیروهای نظامی و انتظامی چنین اجازه‌ای به دشمن نخواهند داد.

این مسؤول با بیان اینکه امروزه جوانان بیش از هر زمانی مورد هجمه فرهنگ دشمن قرار دارند، وجود ماهواره و دسترسی راحت به فضای مجازی را تهدید عنوان کرد و گفت: باید جوانان به سلاح علم و تقوا تجهیز شوند تا در برابر توطئه دشمن مقاومت کنند.

حسین‌زاده با بیان اینکه در شهرهای مرزی که چالدران نیز یکی از آنهاست، این تهدیدها بیشتر است، اظهار داشت: در این میان مسؤولان و خانواده‌ها باید با هوشیاری هر چه تمام‌تر بتوانند توطئه‌ها را خنثی کنند
ارسال نظرات