مسئول نمايندگي ولي فقیه در سپاه شهداء:
حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلي زاده سرايي گفت: رزمندگان در اوج مظلومیت در برابر قدرت های جهان ایستادند و اجازه نفوذ و تجاوز به دشمنان را ندادند و اینک رسالت ما ادامه راه آن ها است.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۹۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء استان آذربايجان غربي، در ديدار صميمي با همرزمان خود و پيشكسوتان جهاد و شهادت خوي با بیان رشادتهای رزمندگان خوی در طول هشت سال دفاع مقدس و با یادآوری اسامی تعدادی از شهداء و رزمندگان شاخص این شهرستان، كه در مراسم حضور داشتند مردم خوی را مردمی بصیر و ولایت مدار معرفی کرد و گفت: خوی شهر رزمندگان شجاعی است که توانستند در لشکر همیشه پیروز عاشورا خوش درخشیده و حماسه آفرینی کنند.

وي در ادامه افزود: ديدار با همرزمان خودم در اين شهرستان يكي از بهترين روزهاي عمرم بود كه هيچ وقت اين لحظه هاي تاريخي را فراموش نخواهم كرد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء استان آذربايجان غربي، ادامه داد: رزمندگان و بسیجی ها در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که مکتبی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
حجت الاسلام نجفقلي زاده سرايي در پايان خاطرنشان كرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی و به خصوص رزمندگان در جبهه ها توانستند با سلاح ایمان و اطاعت محض از امام راحل توانستند بر دشمن سرتا پا مسلح پیروز شوند
.
ارسال نظرات