فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: صاحبان اصلی انقلاب خانواده های معظم شهدا هستند نه حقوق نجومی بگیران که خائن به آرمان های شهدا هستند.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۸۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در یادواره 18 شهید کوی سوگلی تپه میاندوآب که توسط پایگاه شهید اطهر حوزه مقاومت بسیج سه شهری برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به ما درس دادند، اظهار کرد: همه باید وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را مطالعه کرده و آن را در بخش های مختلف زندگی خویش به کار گیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه ما بعد از انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدیم و ثابت کردیم که ما می توانیم، افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی ما دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستادیم و پیروزمندانه از این میدان نبرد با استکبار جهانی خارج شدیم.

وی با بیان اینکه از نظر معادلات نظامی ما قدرت رویایی با دشمن تا بن دندان مسلح را نداشتیم، گفت: ولی آنها قدرت بسیج کنندگی مردم، دین و باور مردم و حضور مردم در صحنه را به حساب نیاورده بودند.

مولودی با اشاره به اینکه ما از سوی یزیدیان زمان مورد هجوم قرار گرفتیم، تصریح کرد: خواسته های یزید از امام حسین(ع) در آن زمان ، در جنگ تحمیلی به نوعی از زبان یزیدیان زمان گفته می شد و همه اینها به دلیل حاکم شدن حکومت دینی و معرفی گفتمان مبتنی بر دین به دنیاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون خون شهدا و نعمت ولایت فقیه است، افزود: اکنون ایران اسلامی در جزیره ای از آتش و جنگ در نهایت امنیت و اقتدار قرار دارد و این به برکت خون شهدا و نعمت ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه امروز معادلات سیاسی در دنیا بدون ایران، حل شدنی نیستند، گفت: امروز در دنیا عزت داریم و این عزت را اسلام، قرآن و ولی فقیه به ما داده است و باید قدر آن را بدانیم.

مولودی با بیان اینکه حقوق نجومی بگیران، خائن به انقلاب هستند، اظهار کرد: صاحبان اصلی انقلاب خانواده های معظم شهدا هستند نه حقوق نجومی بگیران که خائن به آرمان های شهدا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به جنگ نرم دشمنان و ترویج سبک زندگی غربی اشاره کرد و افزود: سبک زندگی غربی، مخالف با آرمان های شهداست و کسی که ادامه دهنده راه شهداست، باید ارزش های دینی را در جامعه پیاده کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و هرگز دست از دشمنی خود با انقلاب بر نمی دارد، تصریح کرد: عده ای متاسفانه خیانت ها و جنایت های شیطان بزرگ را فراموش کرده و آن را باور ندارند.

مولودی اظهار کرد: تاریخ به ما می گوید که هر جا امت ها به سخن امام گوش نکرده اند، شکست خورده اند و اکنون نیز اگر ما گوش به فرمان ولی فقیه نباشیم، فردا پشیمان خواهیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در پایان با بیان اینکه دشمنان امروز بعد از ناکامی در بعد نظامی برای مقابله با نظام اسلامی، از راه فرهنگی وارده شده اند و می خواهند به اهداف خود دست یابند، افزود: دشمنان دنبال جایگزینی فرهنگ غربی هستند تا به آسانی به اهداف خود دست یابند، لذا باید هوشیار و آگاه بود.

ارسال نظرات