مدیر عامل شرکت پست آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۴۰ هزار و ۶۴۹ نفر برای صدور کارت ملی هوشمند در شرکت پست استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۷۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج آذربایجان غربی مجید فرخی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران آذربایجان غربی افزود: در شش ماه اول امسال 240 هزار و 649 نفر برای صدور کارت ملی هوشمند در شرکت پست استان ثبت نام کردند در حالی که در سال گذشته این رقم کمتر از 100 هزار نفر بود.

فرخی اظهار کرد: 32 ایستگاه برای ثبت نام کارت ملی هوشمند در استان وجود دارد که ظرفیت اسمی آنها 25 هزار نفر در ماه بوده و در تمامی شهرستان‌ها نیز این سرویس راه‌اندازی شده و ظرفیت آنها تا دو ماه آینده به دو برابر می‌رسد.

مدیر عامل شرکت پست آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون شرکت پست با بهره‌گیری از 32 واحد دولتی، 470 واحد آی‌سی‌تی روستایی و 245 دفتر پیشخوان شهری خدمات پستی را به کار گرفته و در سطح استان توسط 44 پیمانکار، نسبت به حمل و نقل پستی اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات پستی مستقیم هر روز از استان تا تهران انجام می‌گیرد اضافه کرد: علاوه بر آن آذربایجان‌غربی تنها استانی است که با شرکت هواپیمایی آتا همکاری داشته و حمل و نقل هوایی را انجام می‌دهد.

فرخی بیان کرد: هم‌اینک فعالیت‌های پستی در دنیا در سه قالب سنتی، مالی و الکترونیکی انجام می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت پست استان آذربایجان‌غربی با اشاره به خدمات این شرکت به مشتریان افزود: مشترکان تلفن همراه می‌توانند با شماره گیری #193* به سایت اداره پست وارد شده و با وارد کردن کد 20 رقمی از وضعیت پستی خود اطلاع یابد.

فرخی با بیان اینکه احداث مرکز تنظیم مبادلات استان، سرعت ارسال پستی را 24 ساعت افزایش داد اظهار کرد: این مرکز در دو هزار و 800 متر زیربنا ساخته شد.

وی از کاهش هشت درصدی ارسال مرسولات در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته هشت میلیون و 720 هزار و امسال هفت میلیون و 45 هزار مرسوله ارسال شد و در این باره، خدمات پستی روز به روز از فیزیکی به الکترونیکی کاهش می‌یابد.

ارسال نظرات