خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در جلسه ستادی ادارات گاز این استان برای آمادگی فصل سرما، گفت: شرکت گاز استان در آمادگی کامل قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۵۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با بیان اینکه با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته برای ورود به فصلسرما، همه تاسیسات، ایستگاه ها و تجهیزات مورد بازبینی و تعمیرات اساسی آن ها انجام گرفته و تأمین گاز طبیعی بخش خانگی استان در هر شرایط همانند سال گذشته در اولویت قرار دارد، افزود: در سال گذشته با وجود برودت هوا و افزایش مصرف قطعی گاز نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی ویترین شرکت گاز هستند، اظهار داشت: نیروهای امدادی با رفتار و کردار شایسته پیام آور آسایش و آرامش به مشترکین هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بخشی از هزینه های شرکت گاز از محل وصول مطالبات تأمین می شود بنابراین پرداخت به موقع گاز بها، این شرکت را در ارائه و افزایش خدمات بهینه و مطلوب به مشترکین یاری خواهد کرد.

وی در پایان ضمن تأکید بر رعایت اصول ایمنی مصرف گاز طبیعی از سوی مشترکین بیان داشت: همیاری مشترکین در مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی این شرکت را در تأمین مستمر جریان گاز طبیعی یاری خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها