وضعیت مفقود شدن 400 تن قیر در شهرداری الیگودرز همچنان ادامه داد:
ماجرای گم شدن 400 تن قیر در الیگودرز تا جایی پیش رفته است که یک منبع آگاه از معامله این قیر با تعدادی سکه طلا خبر داده است.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۴۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، ماجرای گم شدن 400 تن قیر در شهرستان الیگودرز تا جایی پیش رفته است که بر اساس اخبار رسیده از یک منبع آگاه، در فروردین ماه سال جاری شرکت نگین فخرآذربایجان در جلفا  هزارو 326 تن قیر را به شهرستان الیگودرز ارسال می کند.

 

بعد از ارسال قیر چند نفر معلوم الحال طی تماس تلفنی ویا مراجعه حضوری با کارخانه قیر آذربایجان عنوان می کنند که به دلیلی بدهی شهرداری الیگودرز قصد فروش 400 تن قیر را داریم.

 

گفته می شود کارخانه نیز یک نفر را جهت نقد کردن حواله  به این افراد معرفی می کند؛ زمانی که به فرد مورد نظر برای فروش 400 تن قیر مراجعه می کنند از وی به جای پرداخت پول نقد درخواست سکه می کنند و فرد خریدار با این سوال که این تعداد  سکه را برای چه کاری نیاز دارید؟ با این پاسخ که «می خوایم هدیه بدهیم مواجه می شوند.»!

 

در حالی این معامله صورت می گیرد که افراد معلوم الحال تعداد 186 سکه را دریافت می کنند و حالا چه بر سر این تعداد سکه ها آمده است هنوز مشخص نیست؟ و آیا مابقی پول را نقد گرفته اند و یا اینکه آن را حراج کرده اند نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد!

 

این اتفاق تا جایی پیش رفته است که برخی در تلاش مخفی کردن ماجرا و عدم رسانه ای شدن آن هستند و  موجی از نگرانی برای  انتخابات شورای شهر پیش روی در آن ها ایجاد شده است.

 

حال سوال این است دستگاه های قضایی برای برخورد با این پرونده چه اقداماتی را تاکنون انجام داده است؟

 

چرا مسئولین ارشد شهرستان در خصوص این وضعیت سکوت کرده اند؟

 

تکلیف بیت المال و حقوق شهروندان الیگودرزی چیست؟

 

پایگاه خبری سفیرافلاک با انتشار گزارش هایی با عنوان سرنوشت نامعلوم 400تن قیر در الیگودرز/ رئیس شورای شهر الیگودرز: 900تن قیر تحویل شهرداری الیگودرز شده است/ مدیر بازرگانی کارخانه قیر: 1300تن قیر بر اساس رسید تحویل شهرداری الیگودرز شده است

 

 

 و پای صدور بارنامه های غیرقانونی هم به ماجرا باز شد/ وقتی کاسه شهرداری زیر نیم کاسه دلال ها می رود! همچنان پیگیر ماجرا است.

 

منبع: دانا
ارسال نظرات