رئیس مجمع بسیجیان خمین تاکید کرد

مجمع بسیجیان قرارگاه عملیاتی نیروهای حزب‌الله

رئیس مجمع بسیجیان خمین گفت: مجمع بسیجیان اتاق فکر و قرارگاه عملیاتی نیروهای حزب‌الله است که با بهره‌گیری از ظرفیت جمعی از نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی در زمینه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۴۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اولین اجلاس مجمع عمومی بسیجیان خمین با حضور مسئولان ادارات، نهادها و مراکز علمی و دانشگاهی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خمین برگزار شد.

رئیس مجمع عمومی بسجیان شهرستان خمین در این جلسه گفت: این جلسه اولین کار عملیاتی مجمع در 6 ماهه نخست سال 95 است.

وی افزود: مجمع بسیجیان اتاق فکر و قرارگاه عملیاتی نیروهای حزب‌الله است که با بهره‌گیری از ظرفیت جمعی از نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی در زمینه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

حیدر خسروی با تاکید بر اینکه مجمع به دنبال رفع مشکلات شهرستان است، گفت: به دنبال کار گزارشی نیستیم بلکه به دنبال این هستیم که بخشی از توسعه شهرستان در کانون‌های این مجمع انجام شود.

وی با بیان اینکه پیگیری مجمع بایستی مطالبات مقام‌معظم رهبری باشد، یادآور شد: مجمع بسیجیان به هیچ وجه سیاسی و جناحی نیست و کاملا در خط ولایت و رهبری قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین نیز در ارتباط با تشکیلات این مجمع گفت: این مجمع که از یک هیئت رئیسه و کارگروهای اجرایی تشکیل شده سالانه مشکلات را در دو جلسه مورد بررسی و راهکارهای لازم را برای رفع آن تبیین می کند.

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی افزود: هر کارگروه از 15 تا 20 عضو تشکیل شده است که جزو نخبگان و فرهیختگان اقشار بسیجی هستند که با سازماندهی در 8 کارگروه با عناوین اجتماعی، بانوان، اقتصاد، فرهنگی، علمی و آموزشی مسائل و موضوعات مختلف و مرتبط با شهرستان را پیگیری می کنند.

گفتنی است که در این جلسه یك طرح از جانب کارگروه سلامت با عنوان طرح پیشگیری از سرطان با رای اکثریت اعضا برای رسیدگی و پیگیری تصویب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات