یکی از اعضای شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

سامانه جامع صنعت، تکمیل کننده حلقه گمشده زنجیره کالا و خدمات کشور

مهندس احمدی دوست گفت: این سامانه مشاوره تخصصی برای ورود به بازار کسب و کار است لذا از طریق سامانه می‎توان به ارائه مشاوره و خدمات تخصصی نوین در جهت توسعه کسب و کار پرداخت.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۳۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

  مهندس حمید احمدی دوست عضو شرکت تعاونی توسعه فناوری اطلاعات ایرانیان ماندگار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از آنجایی اکثر افرادی که در وزارت نفت فعالیت می‌کنند جزو نفرات اول و برگزیده کشوری هستند که از پتانسیل بالایی برخوردارند که باید دولت درصدد به نوعی شکوفاسازی و تجاری سازی، برند سازی ایده‌های این افراد در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اقدام کند.

وی با بیان اینکه سامانه جامع صنعت، تکمیل کننده حلقه گمشده زنجیره کالا و خدمات کشور محسوب می‌شود افزود: از طریق این سامانه امکان دسترسی مستقیم به سازندگان، سرمایه گزاران، مشاوران و فروشندگان داخلی و خارجی وجود دارد.

مهندس احمدی دوست بیان داشت: این سامانه مشاوره تخصصی برای ورود به بازار کسب و کار است لذا از طریق سامانه می‎توان به ارائه مشاوره و خدمات تخصصی نوین در جهت توسعه کسب و کار پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: این سامانه فضای مجازی حرفه‌ای و مناسب جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها و بازار داخل و بین الملل است ولو اینکه باعت ایجاد کاخانه‌ها و شرکت‌های جدیدی  می‎شود   در همین راستا تعدادی از شرکت‌های خصوصی را عضو کردیم که شروع کار در نمایشگاه بین المللی نفت بوده است وتاکنون بیش از  55 شرکت در این سامانه فعال هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار