جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: استان مازندران در روز تاسوها میزبان دو شهید سال های دفاع مقدس است که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۱۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ علیرضا یداله پور جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شناسایی دو شهید سال های دفاع مقدس از طریقDNAخبر داد و گفت: این دو شهید متعلق به شهرهای نکا و بابل هستند که پیکرهای پاک و مطهرشان در روز تاسوعای حسینی تشییع می شود.

وی با اشاره به اینکه دو شهید به تازگی در مناطق عملیاتی چیلات دهلران و خرمال مورد تفحص قرار گرفتند، گفت: پیکرهای پاک این دو شهید بزرگوار فردا دوشنبه 19 مهر ماه همزمان با هشتمین روز ماه محرم الحرام به مازندران انتقال داده می شوند.

سرهنگ یداله پورضمن اعلام اسامی دو شهید، گفت: بسیجی شهید محمدتقی رسولیان شیادهیفرزند رمضانعلیمتولد 1345شهرستان بابل اعزامی از لشکر 25 کربلا مازندران در تاریخ 6 اسفند 62 در منطقه عملیاتی والفجر6 به درجه شهادت نائل آمد.

وی افزود: شهید رمضان موسی نژاد گل چالی متولد 1339 فرزند جلیل از شهرستان نکا اعزامی از لشکر77 خراسان در سال 62 در درگیری با دشمن در منطقه عملیاتی خرمال به درجه شهادت نائل آمد.

سرهنگ یداله پور اضافه کرد: مراسم وداع با دو شهید بزرگوار فردا شب در شهرهای بابل و نکا برگزار می شود.

یادآور می شود: جزئیات مراسم تشییع و وداع با دو شهید تازه شناسایی شده متعاقبا اعلام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها