حجه الاسلام شاکری در مراسم عزاداری ناحیه روح الله یزد:

مداومت به خواندن زیارت عاشورا؛یکی از عوامل عاقبت به خیری

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع)؛روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری مراسمی با حضور برادران پایور و وظیفه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) نمود.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۴۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت در این مراسم گفت:مجتهدی در نجف زندگی می کرده شبی حضرت عزرائیل را در خواب می بیند در حالیکه از قبض روح یکی از علما باز می گشته،از او از احوال آن عالم می پرسد که ظاهراً مرحوم محلاتی بوده؛او می گوید بسیار جایگاه خوبی داشته بطوریکه خداوند هزار ملک را برای خدمت گذاریش قرار داده،وقتی این مجتهد علت را می پرسد عزرائیل به او پاسخ می دهد به خطر این بوده که در سی سال پایان عمرش قرائت زیارت عاشورایش حتی یک روز هم ترک نشده است.

وی در ادامه افزود:زیارت عاشورا یکی از چیزهایی است که باعث عاقبت به خیری انسان می شود کسی نبوده که زیارت عاشورا بخواند و عاقبت به شرّ شود.

نقل است هنگامی که همسر استاد اشرف آهنگر را دفن می کنند آن شب عذاب را از اهل آن قبرستان بر می دارند چون ایشان کسی بوده که هر روز زیارت عاشورا می خوانده،خواندن زیارت عاشورا،زیارت جامعه کبیره و نماز شب از سفارشاتی بوده که حضرت ولیعصر(عج)به یکی از ارادتمندانشان نموده اند.

ارسال نظرات