مدیرکل پست استان سمنان:

افزایش بیش از 18 درصد رشد درآمدی استان سمنان

مدیرکل پست استان سمنان گفت: استان سمنان در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به سال گذشته بیش از 18 درصدرشددرآمدی داشته است.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۲۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، شهرام صادر در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل پست استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه خواسته ها و ضائقه مخاطبان تغییر یافته است و به واسطه انقلابی که در ارتباطات و فناوری اطلاعات رخ داده است به تبع تغییر ارائه خدامت به مردم را مد نظر داریم.

وی با بیان اینکه امروزه در تغییر مسیر ارائه خدمات پستی از شکل سنتی به صنعتی هستیم،افزود: در شش ماهه نخست سال جاری حدود شش میلیون فقره ترافیک صادره در استان داشته ایم که منظور از این ترافیک صادره پاکت ها و امانت های پستی است که از سوی مردم استان به اقصی نقاط کشور ارسال شده است و یک میلیون 800 هزار ترافیک وارده به استان از نقاط مختلفکشور داشته ایم.

مدیرکل پست استان سمنان خاطرنشان کرد: به صورت روزانه 10 هزار ترافیک ثبتی و 10 هزار ترافیک غیرثبتی یعنی در مجموع 20 هزار ترافیک ثبتی و غیرثبتی در استان داریم.

صادر اظهار داشت: به لحاظ رشد درآمدی در استان در شش ماهه نخست سال جاری 18/2درصد بوده است و رشد ترافیکی استان 11/2درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است و بخش اعظم محصولات ما ثبتی بوده است.

وی اذعان داشت: اداره کل پست استان سمنان با 22 اداره دفتر پستی دولتی در سطح استان، 50 دفتر پستی شهری، 100 دفتر آی.تی.سی روستائی و 86 نمایندگی به ارائه خدمات پستی دراستان می پردازد.

مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور به لحاظ فیزیکی اداره پست است، گفت: تمام تلاش ما این است که پاسخگوی نیازهای جدید مخاطبان باشیم به همین منظور استراتژی سرویس خدمات ویژه به شهروندان و سرویس تلفنی 193 در استان را راه اندازی کرده ایم و بدینوسیله شهروندان می توانند انواع تقاضاهای خدماتی خود را در قالب های مختلف خدماتی، نظافتی، تعمیراتی، الکترونیکی، کامپیوتری و پزشکی از طریق این سرویس جدید انجام دهند.

صادر با بیان اینکه اولویت خدمات ما سرویس الکترونیکی به مخاطبان و عموم مردم است، افزود: در واقع به دنبال این هستیم که سهم خودمان را از بازار تجارت الکترونیکی افزایش دهیم که این افزایش مستلزم زیرساختهایی است که یا فراهم شده است و یا در حال تکمیل زیرساخت هاست.

وی بیان داشت: تلاش می کنیم با رعایت نظم و انظباط کاری خدمات پستی را سطحش را ارتقاء و افزایش رضایتمندی مخاطبان را به همراه داشته باشیم.

مدیرکل پست استان سمنان در حال حاضر رتبه درآمدی استان را 15 عنون کرد و گفت: به لحاظ درآمدی رشد ما قابل توجه بوده است و بخش اعظمی از زیان های پستی برطرف شده است البته در برخی استانها مثل تهران از استانهای سوده بوده اند و اما هنوز در استان سمنان هرچند به نقطه سربه سر نرسیده ایم؛ اما نسبت به سالهای 93 و 94 وضعیت مطلوبی را به لحاظ درآمدی در حال حاضر داریم.

صادر اظهار داشت: با توجه به اجرای پروژه ساماندهی نشانی های استاندارد ایرانیان(Gnaf) این پروژه در این استان تا پایان سال 95 به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار