خبرهای داغ:
در گلستان شهدای اصفهان

مراسم استقبال از بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند برگزار شد/ تقدیم مدال برنز جام‌جهانی به شهدای مدافع حرم

بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند، مدال برنز خود را در جام جهانی فوتسال به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۰۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مراسم استقبال از بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند که موفق به کسب مدال برنز بازی‌های جام‌جهانی فوتسال کلمبیا شدند، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری، سازمان ورزش و جوانان استان و حمید‌رضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گلستان‌ شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج ورزشکاران و سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان و باشگاه گیتی پسند برگزار شد، بازیکنان ملی‌پوش این تیم، مدال‌های خود را به شهدای مدافع حرم استان اصفهان تقدیم کردند.

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمد کشاورز، افشین کاظمی، مهدی جاوید، مهران عالیقدر و احمد اسماعیل‌پور 7 هفت ستاره گیتی پسند اصفهان در این رقابت‌ها بودند که از آن‌ها توسط سازمان بسیج ورزشکاران و باشگاه گیتی‌پسند تجلیل به عمل آمد.

فولادگر در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: در دهه امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم و شما ورزشکاران در رقابت‌های جام جهانی عمل معروفی را انجام دادید و آن معروف دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب استان اصفهان بود.

وی اظهار داشت: استان اصفهان، بیشترین شهید و جانباز را در طول دفاع مقدس از آن خود دارد و شما قهرمانان ملت، پیام شهدا و صدای ملت را به گوش جهانیان رساندید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار