خبرهای داغ:
مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: بیست و دوم مهرماه همایش «رهروان زینبی» با شعار «لبیک یا زینب» در امامزاده یحیی(ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۰۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
عفت دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: ویژه برنامه تجمع بزرگ رهزوان زینبی(س) با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و بسیج جامعه زنان استان سمنان و پایگاه مقاومت حضرت سکینه (س) برگزار می شود.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان هدف از برگزاری همایش رهروان زینبی تبیین نقش آفرینی های حضرت زینب در واقعه کربلا و پس از آن ، دانش افزایی و بصیرت افزایی پیام های عاشورا و تبیین ابعاد مختلف الگوی سوم زن و نقش زنان در جهاد کبیر عنوان کرد.

دیابی بیان داشت: این برنامه مصادف با یازدهم محرم با شعار «لبیک یا زینب»(س) در امامزاده یحیی بن موسی بن جعفر(ع) سمنان از ساعت 9تا 10:30 روز پنج شنبه بیست و دوم مهرماه برگزار می شود.

وی یادآور شد: در این همایش قرار است میثاق نامه تجمع بزرگ رهروان زینبی به عنوان عهد و پیمان عزاداران حسینی با حضرت زینب کبری سلام الله علیها با شعار «لبیک یا زینب» قرائت و به صورت طومار به امضای بانوان حاضر در این همایش خواهد رسید.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) را به عنوان یکی از برنامه های اصلی این همایش برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها