سازمان بسیج رسانه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر را با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی با هدف کمک ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر کشور برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۶۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  بسیج رسانه؛ سازمان  بسیج  رسانه دومین  جشنواره رسانه ای ابوذر  را با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌های کشور، ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر کشور  برگزار می‌کند.


دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که دررسانه ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شاغل هستند دعوت می‌کند تا آثار برتر خود را که در فاصله  آبان 1394 تا آبان 1395   در یکی از رسانه‌های  استان تهران  منتشر شده است را به دبیرخانه ارسال کنند.


شرایط شرکت در جشنواره:


1-     آثار ارسالی باید در محدوده یکی از موضوعات زیر باشد:
•        اقتصاد مقاومتی
•        امر به‌معروف و نهی‌ازمنکر
•        دشمن‌شناسی
•        معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی
•        تقویت روحیه خودباوری
2-    در بخش ویژه جشنواره نیز باید یکی از دو موضوع زیر لحاظ شود:
•        سازندگی در اقتصاد مقاومتی
•        فرهنگ سازی در اقتصاد مقاومتی

توضیحات :
*تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه ها، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی که دارای یکی از شرایط ذیل باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

*فقط آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیأت نظارت برمطبوعات باشد.

*متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر درجشنواره شرکت کنند .

*آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن که اثر ارسالی را مدیرمسوول تأیید نماید .آثاری که دارای نام مستعار هستند، شرکت داده نخواهد شد.

*همه آثار باید دارای مشخصات کامل نام رسانه و استان محل نشر باشد

*ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر از طریق ارسال روی سایت ، تحویل حضوری و یا پست و ارسال آن به نشانی دبیرخانه جشنواره  رسانه ای ابوذر امکان پذیر خواهد بود.

*متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند.

*درهریک از رشته‌های بخش اصلی جشنواره سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده می‌شوند.

*آثاری که در ضمایم استانی نشریات سراسری و  خبرگزاری‌ها منتشر شده‌اند، مشروط به داشتن پروانه نمایندگی در زمان انتشار اثر، اجازه شرکت در جشنواره را دارند.

*فعالان عرصه رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و دارای مجوز دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، و سایر مؤسسات علمی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و مطابق با بازه‌ی زمانی و موضوعات ذکرشده، آثار خود را ارسال نمایند.

*به آثاری که پس از انقضای مهلت مقرر، یعنی (آبان ماه  1395) به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* شرکت دادن  آثاری که قبلا" درجشنواره‌های مشابه شرکت داده شده و حائز رتبه شده‌اند، در این جشنواره ممنوع بوده و به آن‌ها ترتیب اثری داده نخواهد شد.

*آثار ارسالی به بخش ویژه فارغ از قالب مطبوعاتی داوری شده و از سه اثر تقدیر می‌شود.

*پیگیری وضعیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تا مشخص شدن نتایج نهایی، فقط از طریق مراجعه به دبیرخانه جشنواره مطبوعاتی ابوذر امکان پذیر است.

* آدرس پستی: تهران – نیایش شرق به غرب نرسیده به پل سئول ساختمان بسیج متخصصین و اقشار- سازمان بسیج رسانه –

*تلفن‌ تماس دبیرخانه جشنواره مطبوعاتی ابوذر :  22661474-021و همراه: 09191144643
ارسال نظرات