مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله

همایش «ما زنده ایم» با تجمع دانش‌آموزان دختر استان برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله گفت: همایش بزرگ نهضت «ما زنده ایم» با تجمع دانش‌آموزان دختر استان مرکزی با چهار شعار عفاف، حجاب، شجاعت و مسئولیت پذیری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۲۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری همایش دخترانه «ما زنده‌ایم» گفت: این همایش با هدف ترویج توسعه عمومی فرهنگ اصیل عفاف و حجاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی در میان دختران ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: نهضت دخترانه ما زنده ایم برگرفته از پیام مقام معظم رهبری و سیره شهدای زن از جمله عفت، شجاعت، احساس، مسئولیت و عطوفت بوده که هدف آن ترغیب دختران متدین و انقلابی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی، تقویت شجاعت، عفت و مسئولیت در بین آنان، معرفی جذابیت های دین مبین اسلام و تقویت انگیزه دینی و ارزشی، ایجاد زمینه آشنایی و ارتباط دختران دانش‌آموز با الگوهای روز و الگوگیری از شخصیت‌های برجسته و اثرگذار در انقلاب اسلامی به منظور تربیت شخصیت های تراز انقلاب اسلامی از جمله اهداف این همایش ملی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: امسال این همایش نسبت به سال گذشته تغییراتی دارد چراکه سال گذشته این همایش متمرکز در هر شهرستانی برگزار شد اما امسال در هر شهرستان تعداد مشخصی از دبیرستان های دخترانه را برای برگزاری همایش انتخاب کرده اند.

سرهنگ پاسدار امینی یادآور شد: ساعت برگزاری این همایش با توجه به اعلام آمادگی مدیران دبیرستانی خواهد بود ولی در روز 25 مهرماه به شکل مشخص این همایش با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در این همایش از دخترانی که حجاب را به عنوان زینت برتر برگزیده‌اند تجلیل می‌شود؛ همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی و قرائت بیانیه  از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: شناخت منزلت و مقام زن مسلمان، دستیابی به حس مسئولیت‌پذیری زن مسلمان، تقویت ایثار و از خودگذشتگی در بین دانش آموزان دختر، ایجاد بستری مناسب برای تربیت دختران جوان به عنوان مدیران و مادران آینده کشور و ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان دختر نسبت به تفکر بسیجی از جمله اهداف دیگر برگزاری این همایش است.

سرهنگ پاسدار امینی خاطرنشان کرد: زن مسلمان با تامل در مفاهیم اسلامی و ارزش گذاری های اسلام و با دقت در خطوطی که در نظام اسلامی برای پیشرفت زنان و مردان پیش بینی شده است هویت خود را بازیابی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات