جزییات ملاقات های مردمی با مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان در تابستان امسال تشرح شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۰۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به تشریح جزییات ملاقات های مردمی مدیر کل منابع طبیعی استان در تابستان گفت: واگذاری اراضی ملی (خانه بوران)، واگذاری در طارم، اشتغال به کار، اعتراض به ماده واحده و درخواست تخفیف جریمه دام مازاد از موارد مطرح شده در ملاقات مردمی تیر ماه امسال بود .

بتول علی پناهی درخواست درباره طرح های مرتعداری و واگذاری استعلام،تخریب، پیمانکاری و رضایت نامه ازبابت تصرف عدوانی از موا رد مطرح شده در مرداد ماه سال جاری بوده است .

وی با بیان اینکه مرداد ماه امسال رضایت نامه ازبابت تصرف عدوانی، درخواست واگذاری زمین برای پرورش ماهی و لغو واگذاری زمین به شرکت شهرکهای صنعتی از دیگر موارد مطرح شده در مرداد ماه بوده است، اظهار کرد: اجاره مراتع روستای خانچایی و اختلاف مالکیت با منابع طبیعی در قره بوته از دیگر موارد مطرح شده مردمی در ملاقات با مدیر کل بوده است .

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان زنجان افزود: رسیدگی وضعیت زمین واگذاری شده، پروانه چرا مراتع ساری چمن، رای پرونده پروژه روستای بادامستان، پیگیری پرونده مالکیت زمین در قیدار – کوشکنلو و تخریب و تصرف زمین از موارد مطرح شده در شهریور ماه امسال بوده است.


ارسال نظرات