حجت الاسلام قربان پور در گفتگو با «بسیج»:
کارشناس مذهبی گفت: بعضی از سبک های عزاداری از ترانه ها ی مختلف الگو می گیرند که باید در این زمینه مراقب بود که ترانه های غربی را در ذهن جوانان تداعی نکند.
کد خبر: ۸۷۵۹۸۸۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
حجت الاسلام والمسلمین محمد قربان پور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وظیفه سنگین مداحان و سخنرانان در این ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: مداحان باید در کارشان رضایت خدا و اهل بیت را در نظر داشته باشند.

وی افزود: مداحان عزیز همه هدفشان این است که جذب حداکثری جوانان را داشته باشند ولی باید حواسشان جمع باشد که چه مطالبی می خوانند و وهن به دین نشود به هر حال فیلم می گیرند عکس می گیرند و یک سری رسم و رسوماتی که بعضی جاها هست بر علیه شیعه استفاده می شود.

حجت الاسلام قربان پور تصریح کرد: اگر می خواهیم جذب حداکثری داشته باشیم باید مراقب باشیم به اسلام ضربه نزنیم بعضی از سبک های عزاداری از ترانه ها ی مختلف الگو می گیرند که باید در این زمینه مراقب بود که ترانه های غربی را در ذهن جوانان تداعی نکند.

وی با اشاره به سخن امیرالمومنین (ع) که فرمودند با اخلاص عمل ها بالا می رود اگفت: گر مداحان و سخنرانان در عزاداری ها اخلاص داشته باشند بسیار تاثیر خواهد داشت.

ارسال نظرات