فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی بوده که ادامه‌دهنده حکومت علوی است
کد خبر: ۸۷۵۹۸۴۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاریبسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی  در همایش امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در زاهدان، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم که ما در فریضه امر به معروف نیاز داریم، شناخت دقیق امر به معروف و نهی از منکر است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، خانوادگی و فردی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تمام معروف‌ها و تمامی منکر مدنظر است و از بالا به پایین نیست، مردم باید به حکومت تذکر دهند و یادآوری کنند اظهار کرد: شناخت گام اول برای ورود به این موضوع مهم است و اگر شناخت نداشته باشیم قطعا معروف و منکر را جا به جا می‌کنیم.
معروفی با تاکید بر اینکه بزرگترین معروف امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی بوده که ادامه حکومت علوی است، افزود: معروف اصول اولیه ماست، بزرگترین معروف امروز همین است، باید از جمهوری اسلامی محافظت کنیم، زیرا که تلاش آن حفظ ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تبیین گفتمان امام، انقلاب و مقام معظم رهبری را واجب دانست و افزود: دشمن منکر است، نباید آن را دوست جلوه دهیم، کما اینکه در جامعه آن را می‌بینیم.
وی با بیان اینکه وقتی دشمن را دوست جلوه می‌دهیم یعنی حق و باطل را به خوبی تشخیص نمی‌دهد و در نهایت نتیجه می‌شود فتنه، اضافه کرد: در فتنه سال 88 عده‌ای سکوت کردند که این خود عین منکر بود.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سپاه باید سد بلای ولایت و تمامیت ارزی شود، دشمن‌شناسی امروز برای ما عین معروفات است، دشمن همیشه دشمن است و نباید آن را دوست شمرد.
وی گفت: آثار امر به معروف و نهی از منکر امنیت اجتماعی، برقراری عدالت، تقویت قدرت مؤمنان، شکوفایی اقتصاد از راه صحیح و حلال و انسجام اسلامی است.
معروفی، مسلط شدن اشرار، بدان و نااهلان بر حکومت اجتماعی، عدم اجابت دعا و عذاب سخت از جمله پیامدهای توجه نکردن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: 21 برنامه محوری را برای تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر سپاه سلمان پیش بینی کرده‌ایم تا این فریضه مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد
ارسال نظرات