فرمانده انتظامي استان زنجان:

كشف انواع البسه قاچاق به ارزش 2 ميليارد ريال در زنجان

چهار تن انواع البسه قاچاق از يك دستگاه خودرو كاميون ، به ارزش تقريبي دو ميليارد ريال كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۸۳۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف چهار تن انواع البسه قاچاق از يك دستگاه خودرو كاميون ، به ارزش تقريبي دو ميليارد ريال خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران آگاهي زنجان در اتوبان زنجان - قزوين موفق شدند يك دستگاه خودرو كاميون حامل كالاي قاچاق را شناسايي كنند.

سردار عليرضا صالحي افزود: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور اين خودرو را كه از نوع كاميون كشنده بود متوقف و مورد بازرسي قرار دادند .

وي خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسي از اين خودرو مقدار چهار تن انواع البسه قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاي كشف شده نزديك دو ميليارد ريال برآورد شده است، گفت : دو متهم در اين ارتباط دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سردار صالحي در پايان با اشاره به اينكه مبارزه با قاچاق كالا در راستاي حمايت از اقتصاد داخلي يكي از اولويت هاي اين پليس در سال جاري بوده و در اين زمينه با تمام توان با قاچاق كالا مقابله خواهد كرد. اظهار داشت :قاچاق کالا يک معضل اجتماعي است که بخش هاي مختلف صنعتي و توليدي کشور را تهديد مي­کند. كه استان زنجان در كشف و منهدم كردن كالاي قاچاق جزء استان هاي برتر است.

ارسال نظرات