خبرهای داغ:
با حضور پرشور نوجوانان قزوین:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از برگزاری پرشور همایش احلی‌من‌العسل در امامزاده حسین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۶۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

رضا برزگر ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج در قزوین، به مناسبت گرامیداشت شهادت حضرت قاسم(ع) در قیام عاشورا و برگزاری همایش احلی‌من‌العسل اظهار کرد: صبح روز شنبه همزمان با 6محرم ماه و سالروز شهادت حضرت قاسم(ع) مراسم بزرگداشتی همزمان با سراسر کشور در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزارشد.

وی توسعه و گسترش فرهنگ عاشورایی را از اهداف این برنامه دانسته و اضافه کرد: ارتقا سطح بصیرت دانش‌‍آموزان به‌منظور تبیین و نقش جوانان با بصیرت عاشورایی در به ‌نتیجه رسیدن اهداف نهضت حسینی و انطباق همه جانبه آن با انقلاب اسلامی یکی دیگر از اهداف این برنامه بوده است.

این مسئول افزود: ترویج الگوی ایثار و شهادت به منظور نقش‌پذیری جامعه دانش‌آموزی، تقویت و توسعه فرهنگ جهاد و شهادت در اندیشه دانش‌آموزان و در جهت استمرار نهضت امام حسین(ع) همراه با شور و شعور انقلابی از دیگر اهداف این همایش می‌باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خصوص اهداف دیگر همایش احلی‌من‌العسل تبیین کرد: هدایت بهینه شور حماسی و عواطف مذهبی از نهضت حسینی به آینده‌سازان این کشور  نیز از اهداف این برنامه بوده است.

ابراهیمی با بیان ایجاد بصیرت صحیح از عاشورا و حماسه حسینی در دانش‌آموزان به عنوان هدف دیگر این همایش تصریح کرد: این همایش با حضور بسیار گسترده دانش‌آموزان همراه بود که امیدوایم به اهداف در نظر گرفته شده نیز رسیده باشیم.

وی تشریح کرد: مدیر کل سازمان اوقاف و سازمان آموزش و پرورش از حامیان اصلی این همایش بوده و این برنامه با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سازمان بسیج دانش آموزی برگزار شد.

این مسئول از حضور بیش از 2260 دانش آموز متوسطه اول در این مراسم خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این مراسم از سخنرانی حجت‌الاسلام خضری و مداحی مداحان استان و هم‌چنین مداحی خود دانش آموزان مداح استفاده کرده‌اند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: فلسفه جهاد و شهادت و هم‌چنین جان‌فشانی های شهید نوجوان حسین فهمیده از موضوعات اصلی مطرح شده در این مراسم بوده که توسط شبکه استانی قزوین و برخی از شبکه‌های کشوری پوشش داده شده است.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها