نماینده مردم بناب در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

بیکاری 800 کارگر با بی تدبیری مدیریت دولتی در مجتمع فولاد بناب

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 800 نفر از نیروی کارگری مجتمع فولاد بناب کار خود را از دست داده اند این در حالی است که این کارگران اخراج شده هنوز نتوانستند حق بیکاری و بیمه را دریافت کنند.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۱۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

ضیاء الله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مدیریت در مجتمع فولاد بناب از کارآمدی لازم برخوردار نیست و کارگران تاوان خسارت ناشی از سوء مدیریت را  باید بدهند.

وی با بیان اینکه 800 نیروی کارگری مجتمع فولاد بناب بیکار شده‌اند افزود:  تاکنون بیش از 800 نفر از نیروی کارگری مجتمع فولاد بناب کار خود را از دست داده اند  این در حالی است که این کارگران اخراج شده هنوز نتوانستند حق بیکاری و بیمه را دریافت کنند.

اعزازی بیان داشت: طبق صحبتی که با آقای ربیعی وزیر کارو رفاه اجتماعی داشته‌ام قرار بر این شده  است که تامین اعتباراتی را برای بیمه کارگری کارگران پرداخت کنند که هنوز این اتفاق محقق نشده است.

نماینده مردم بناب خاطر نشان کرد: سرنوشت نامعلوم کارگران پس از بیکاری از معضلات مهم در مجتمع فولاد بناب خواهد بود و مجتمع فولاد بناب یکی از واحدهای تولیدی مهم در کشور است که نقش مهمی را در چرخه اقتصادی دارد که اگر مجتمع فولاد بناب از چرخه تولید خارج شود قطعا بخش فولاد کشورمان و بالطبع اقتصاد کشور آسیب فراوانی خواهد دید.

ارسال نظرات