خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین خبر داد:
همزمان با روز عاشورا و با تاسی به نماز حضرت امام حسین(ع) در ظهر عاشورای حسینی، نماز ظهر و عصر روز عاشورا در گلزار شهدای قزوین اقامه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۶۹۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: این مراسم عبادی و معنوی در ظهر عاشورا با حضور مسوولین، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مردم عزادار در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: عزاداران حسینی در قزوین پس از حضور در دستجات زنجیر و سینه‌زنی، در گلزار شهدای قزوین برای اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین حضور می‌یابند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: سپس نمازگزاران به عزاداری در سوگ حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش که منادی برپایی نماز در کربلا بودند، می‌پردازند.
حقایق‌پور گفت: در ادامه مراسم، عزاداران حسینی با حضور بر مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های امام حسین(ع) و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.
این مسئول با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا، گفت: برپایی این نماز همانند عزاداری برای امام حسین(ع) بایستی در سطح جامعه احیا شود.
وی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مردم عزادار قزوین خواست به یاد نماز ظهر عاشورای حضرت ابا عبداله حسین(ع) در نماز جماعتی که همزمان با ظهر عاشورا در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد، حضور گسترده‌ای داشته باشند.
گفتنی است: اقامه نماز ظهر عاشورا در گلزار شهدای قزوین به صورت مستقیم از مرکز صدا و سیمای استان قزوین پخش خواهد شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها