مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق (ع)استان بوشهراز برگزاری نخستین دوره آموزشی اعضای شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۹۶۵۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق (ع)استان بوشهراز برگزاری نخستین دوره آموزشی اعضای شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد این شهرستان خبر داد.

سرگرد " حسین قاسمی " در جلسه تعلیم و تربیت نواحی اظهارداشت: بزودی کارگاه  آموزشی یکروزه  اعضا ۱۶ گانه شورای پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق برگزار می شود.

وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی یکروزه در توجیه اعضای جدید الورود که به تازگی به عضویت شورای پایگاه های مقاومت ما در حوزه ها در آمدند مفید و می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج بسیار کارساز باشد.

وی تاکید کرد: فراگیران دراین کارگاه آموزشی خواهران و برادران شورای پایگاه های بسیج از قسمت های فرهنگی اجتماعی،طرح و برنامه، امربه معروف و نهی از منکر، بهداری، حفاظت، اردوئی، سیاسی،صالحین، بازرسی، تربیت بدنی،شورای هم فکری، نیروی انسانی بسیج،اطلاعات، عملیات و سازندگی هستند.

" قاسمی" هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را ایجاد انگیزه در زمینه خدمت گذاری موثر در ابعاد مختلف بسیج  دانست وگفت:  توجیه اعضای شورا نسبت به وظایف، الزامات و انتظارات بسیج، به روز رسانی اطلاعات شورا بر اساس آخرین تغییرات، تحقق سیاست کادریابی و سازماندهی صدرصد، شناخت و تعامل اعضای شورا با رده های بالاتر و ایجاد همبستگی برای برگزاری جلسات ماهیانه پایگاه ها از جمله محورهای این کارگاه آموزشی است.

 حجه الاسلام و المسلمین " محمود اسدی " مسئول مدیران و فرماندهان معاونت  تعلیم و تربیت بسیجان سازمان بسیج مستضعفین  در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار بسیج  مساجد و محلات در بوشهر با اشاره به اینکه ساختار پایگاه ها بر مبنای صالحین تعریف شده است اظهار کرد: در آموزش این دوره تمام شرح وظایف قسمت ها و شعب ها بر مبنای صالحین مورد تاکید است و ساختار پایگاه بر اساس صالحین تعریف و مسئولین نقشی در نظام صالحین ایفا می کنند.

اسدی  افزود: این دوره آموزشی برای توجیه بیشتر شوراها به نظام صالحین و توجه به آن در برنامه های ابلاغی قسمت ها اجرا و در پایان گواهینامه به شرکت کنندگان در دوره اهدا می شود.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات