خبرهای داغ:

برگزاری مراسم شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در شوش

مراسم استقبال از 78شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در شوش شهر شهیدان گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۹۶۳۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

این مراسم با حضور استاندار خوزستان دکتر شریعتی،فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان سردار شاهوارپور،سردار عشقی مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، امام جمعه شوش حجت الاسلام امام،فرماندار شوش مهندس نجاتی،فرمانده سپاه ناحیه شوش جناب سرگرد بابایی و دیگر مسئولین و عموم مردم شهید پرور شوش در حرم مطهر دانیال نبی (ع) برگزار گردید.

در این مراسم مردم شریف و ولایتمدار شوش یکبار دیگر حماسه آفریدند و استقبال بی نظیری از پیکر پاک شهدا کردند

فرمانده سپاه خوزستان:

*شهدا به عنوان اسطوره های مقاومت در تاریخ ماندگار شدند*

بسیج نیوز:فرمانده سپاه خوزستان از شهدا به عنوان اسطوره های مقاومت و ایثار نام برد و گفت:ملت ایران از شهدا به عنوان قهرمانان این مرز و بوم که در تاریخ ماندگار شده اند استقبال می کنند.

پیکرهای مطهر 78 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که روز سه شنبه 95/7/13 از مرز بین المللی شلمچه وارد میهن اسلامی شدند ،در آیینی باشکوه در شهرستان شوش مورد استقبال قرار گرفته و تا حرم مطهر حضرت دانیال نبی(ع) تشییع شدند.

مردم شهرستان شوش که ساعت ها در ورودی این شهر در امتداد جاده سراسری شوش - اهواز در انتظار شهدا تجمع کرده بودند با مشاهده کاروان حامل پیکرهای مطهر شهدا با نوحه سرایی و سینه زنی به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار بسیج نیوز سردار حسن شاهوار پور در محفل نورانی 78 شهید گلگون کفن در حرم مطهر حضرت دانیال (ع) در شوش افزود:سیل جمعیتی که امروز در شلمچه و در ادامه آن در شوش از پیکرهای شهدا استقبال کردند بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی پیرو راه شهدا هستند.

وی از شهدا به عنوان چراغ راه هدایت نام برد و گفت:شهدا برگی از تاریخ این سرزمین اند برگی از مجاهدت مردان و زنان این کشور که مردانه در مقابل دشمن ایستادند.

سردار شاهوار پور امنیت و آرامش حاکم در جامعه را حاصل خون شهدا دانست و گفت:اقتدار ایران اسلامی حاصل جانفشانی شهداست.

وی افزود:زندگی و حیات ما مدیون این شهداست چرا که راه شهدا راه انسانیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار