مدیرعامل بانك صنعت و معدن گفت: در دوران پسابرجام تعامل ما با بیش از ٦٠ بانك خارجی برقرار شده است.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۸۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اشرف افخمی در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعب این بانك در تبریز سخن می گفت افزود: بانك تجارتی ایران و اروپا كه بزرگترین سهامدارش ما هستیم در طول هفت ماه گذشته بیش از ٦ میلیارد دلار گردش مالی داشته و باعث شده است تا در هزینه جابجایی پول بیش از ٦٠٠ میلیون دلار صرفه جویی شود.
وی با اشاره به وضعیت اقتصاد ایران و جهان اظهار داشت: در زمانی كه اقتصاد جهانی دچار ركود بوده ما علیرغم شرایط ایجاد شده، در كشور توانستیم از بحران خارج شده و جایگاه خود را پیدا كنیم.
مدیرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه ، آسیب ٩٠ میلیارد دلاری ناشی از كودتا ی وارد آمده به اقتصاد تركیه را مورد اشاره قرار داد و تصریح كرد: این خسارت بر روی اقتصاد تركیه و جهان تاثیر زیادی داشته اما كشور ما توانسته با مدیریت صحیح جلوی ورود آن را بگیرد.
وی تاكید كرد : ما باید در شرایط جدید بتوانیم با جدیت هرچه تمام تر بر دانش و آگاهی های خود بیفزاییم و به آخرین متد تكنولوژی و نرم افزاری مجهز شویم.
افخمی با اشاره به پرداخت میلیاردها تومان تسهیلات به بنگاه های كوچك و متوسط افزود : ماباید حمایت از این بنگاه ها را جدی بگیریم و این امر نباید ما را از پرداختن به طرح های بزرگ و زیربنایی بازدارد.
این مدیربانكی در ادامه گفت: دسترسی همه بنگاه های كوچك و متوسط به تسهیلات بانك صنعت و معدن باید یكسان و بدون تبعیض باشد.
افخمی در خصوص دیدارش با معاون صدر اعظم آلمان گفت: آن ها نیز معتقدند كه بنگاه های كوچك و متوسط در اقتصاد و درآمدشان نقش اساسی دارد .
وی افزود : ما نباید از رقبا عقب تر باشیم بلكه باید حداقل دو پله از دیگران پیش تر حركت كنیم و این امر به حركت جمعی و مشاركت تمامی پرسنل احتیاج دارد.ما باید برای این مشاركت جمعی تمرین دایمی داشته باشیم.
مدیرعامل بانك صنعت و معدن بیان داشت:شما باید برای شتاب بخشیدن به حركت بانك ایده های نوین طرح كنید و نباید همواره منتظر دریافت دستور از مدیریت های بالادست باشید.
وی افزود : حمایت از استارت آپ ها و صنایع كوچك باید با جدیت پیگیری شود تا ما بتوانیم در صنعت كشور تاثیر گذار باشیم.
افخمی گفت: موضوع شایسته سالاری و تربیت مدیر در بانك از اهمیت زیادی برخوردار است از این رو برای آموزش هیچگونه محدودیتی قایل نیستیم و معتقدیم كه هزینه كردن برای آموزش نوعی سرمایه‌گذاری است.
وی تصریح كرد : برای من مدرك گرایی اهمیت ندارد اما آموزش و طراحی محصول و دوره های خاص مورد نیاز ماست كه حاصلش تربیت مدیران خاص است.
مدیرعامل بانك صنعت و معدن افزود: حركت شما همواره باید روبه جلو و آموزش ،عدم سكون و سیستم سازی باید ازمطالبات اصلی شما باشد.باید از حاشیه سازی ها پرهیز كنیم و كار خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی بیان داشت ما فقط كارمند نیستیم ، بلكه باید از مقررات و امكانات ، راهبردهایی پیداكنیم تا بتوانیم به مردم خدمات لازم و مثبت بدهیم و رویكردهایمان مبتنی بر منفی بافی و عدم حمایت از بنگاه ها نباشد.
افخمی در پایان سخنانش توصیه هایی اداری و اخلاقی برای حاضران ارائه كرد.
ارسال نظرات