خبرگزاری بسیج: کاروان راهیان نور دانش آموزی ظهر امروز از مصلای امام خمینی(ره) پاکدشت به مناطق عملیاتی غرب کشور با هدف آشنایی با دوران دفاع مقدس اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۷۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئولین پاکدشت با حضور در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، اولین گروه از دانش آموزان دختر را طی مراسم باشکوهی به مناطق جنگی 8سال دفاع مقدس بدرقه کردند.

در این اجتماع بزرگ، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان، محمَد قمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی صادقی فرماندار، سعید موسی پور فرمانده سپاه، اعضای شورای اسلامی و شهرداران پاکدشت، فعالان بسیج منطقه و دیگر مسئولین ادارات و جمع کثیری از خانواده های دانش آموزان حضور داشتند.

این دانش آموزان با حضور در گلزار شهدای گمنام پاکدشت در قالب 8دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران 8سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

علی صادقی فرماندار پاکدشت در این مراسم  گفت: مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس یادگار عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران است و هرگز نباید افتخار آفرینان جبهه های حق علیه باطل را فراموش کرد.

وی افزود: اردوهای معنوی راهیان نور اقدامی بی نظیر است که نقش مهمی در انتقال ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به مردم و به ویژه جوانان دارد و باعث تکامل معنوی انسان ها می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه کاروانهای راهیان نور یکی از برنامه های فرهنگی تأثیرگذار در جهت حفظ و ترویج ارزشهای دفاع مقدس به خصوص برای آشنایی نسل چهارم انقلاب است، افزود: آشنایی جوانان با رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام قابل توجه است و استقبال بی نظیر مردم از حضور در این اردو نشان از معنویت فزاینده ای است که در وجود مردم ایران اسلامی دارد.

شایان ذکر است، دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی فرهنگی در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور حضور یافته و از این مناطق بازدید به عمل خواهند آورد.

  گزارش از: محمد فرخی

ارسال نظرات