فراخوان هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال 88»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» منتشر شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۶۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های «فیلم»، «لوح نگار»، «نقد و پژوهش های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» با مراجعه به تارنمای AmmarFest.ir ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، متقاضیان، در بخش‌های «فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد و پژوهشهای سینمایی» حداکثر تا 15 آبان ماه و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح‌نگار» حداکثر تا 10 آذر ماه سال جاری فرصت دارند، آثار خود را در پایگاه اینترنتی جشنواره ثبت‌ کنند.

از نکات قابل توجه فراخوان هفتمین دوره جشنواره عمار، اضافه شدن بخش «اقلام تبلیغی» و «تولیدات رادیویی» در قالب‌های «نمایش‌های رادیویی»، «روایت‌های داستانی صوتی» و «کلیپ‌های صوتی» به بخش‌های مسابقه این جشنواره است.

همچنین در بخش مسابقه فیلم هم قالب «طنزِ ایستاده» (استندآپ کمدی) به زیرمجموعه قالب‌های برنامه تلویزیونی افزوده شده است.

همانند ادوار گذشته دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوان خود از علاقه مندان برای اکران مردمی آثار جشنواره دعوت کرده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام جهت اکران فیلم‌ها اقدام کنند.

گفتنی است در فراخوان هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شده آثاری که تا تاریخ 1 آبان 95 به دبیرخانه جشنواره برسند با نظر هیئت انتخاب، در اولین مرحله، وارد چرخه اکران مردمی می‌شوند.

هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، 8 تا 17 دی ماه 95 در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و از آبان ماه سال جاری تا 30 آبان سال بعد اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات