همزمان با اولین جمعه ماه محرم ، شیرخوارگان اراکی با کوچکترین سرباز امام حسین(ع) بیعت کردند و بار دیگر پایه‌های حکومت‌های پوشالی ظالم را به لرزه انداختند.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۰۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرجرد و شورای روستا به میزبانی آقای محسن مطلبی برگزار شد.
در مراسم معنوی هر ساله مادران فرزندان نوزادشان را با لباس سبز که نماد پرچم علوی است حاضر می کنند در حالی که بر پیشانی هر یک سربند یا صاحب الزمان بسته شده است.
بار دیگر مادران فرزندان نوزادشان را نذر می کنند تا از سربازان امام زمان(عج) باشند و برای این منظور شعار قرآنی "بای ذنب قتلت" را یک صدا با هم فریاد می‌زنند.
صهیونبستهای کودک کش از این مراسم به وحشت افتاده اند و شیرخوارگان را بمب های خطرناک نامیده اند! و دولت خبیث انگلیس که قمه زنی را تشویق میکند؛ قصد دارد همایش شیرخوارگان را به بهانه ای ترویج خشونت ممنوع کند.
چرا این همه میترسند؟ چون شهادت علی اصغر(ع) سند منظلومیت و بی گناهی امام حسین(ع) است کشته شدن طفل شیرخواره در جریان جنگی نابرابر، بر ملا کننده چهره پلید جریان باطل است.
شهادت علی اضعر(ع) یادآور شهادت هزاران طفل بی‌گناه  فلسطینی، سوریه‌ای، یمنی و سند مظلومیت آنان در برابر جنایتکاران و حرمله های زمان است و انها از این برملا شدن حراس و وحشت دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات